Jump to content

Verktøy.no - ønsker innspill på produkter


Verktøy.no

Recommended Posts

Den turtle-maskina på batteri såg genial ut ! :thumbsup:

Hvem leverer den? (hvem lager den for turtle? )

 

 

Ehm, den selges der hvor verktøy selges ??? Forstår ikke hvorfor det er relevant hvem som lager den for Turtle ???

 

Turtle poleringsmaskin

 

Turtle poleringsmaskin hos Marineshop!

 

Turtle poleringsmaskin hos Watski!

 

Turtle poleringsmaskin hos Båtsenteret!

 

Turtle poleringsmaskin hos Max Fritid!

 

Turtle poleringsmaskin hos Thorshov <- lavest pris!

Redigert av adeneo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvordan har det gått til at link til denne tråden har havnet på Medlemssidene under "Eksterne linker"?

Fordi der var der de postet den, jeg flyttet den så til ÅF. Da blir det liggende igjen en link en stund.

Det var det jeg mente med det jeg skrev i innnlegg 36, hadde de klikket på "Les dette før du poster!" ville de sett at postingen ikke hørte hjemme der:

Viktig! Vi ønsker ikke diskusjon og kommentarer i denne delen av forumet. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

 

Kven som lager den vil ikkje bety noko for de som trur batteri bare er batteri.

 

Et batteri ER faktisk bare et batteri.

 

Fra Wikipedia,

Med batteri menes i allmenhet en samling bestående av flere like enheter for en felles innsats, altså som ikke betraktes uavhengige.

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

 

Først - Beklager for at jeg ikke har logget meg på igjen før nå - hadde ikke forventet så mange reaksjoner som trengte svar. Men her kommer et stort unnskyld, flere takk, og en rask forklaring.

 

Nå ser jeg at postingen ble oppfattet ganske annerledes enn den var ment - men uansett tar vi til oss tilbakemeldingene, både positive, negative og i forbindelse med forumreglene.

 

Beklager at dette ble oppfattet som snikreklame - jeg burde spurt admin først - unnskyld!

Ang. forumregler så ble de faktisk lest - om enn raskt - men jeg lette etter hvordan det var med komersielle poster - og da sto det noe som --annonser som kunne vært på finn.no passer ikke her-- Da jeg ikke legger ut denne typen forespørsler på finn.no anså jeg det som greit. (Men har jo skjønt i ettertid at det ikke var det)

 

Formålet med denne posten var absolutt ikke snikreklame - selvfølgelig ønsker vi besøkende til nettbutikken vår. Dette jobber vi aktivt med og bruker en god del penger på annonsering, vi får også mange besøkende. Ulempen med mesteparten av disse besøkende er at vi vet veldig lite om hva de tenker om nettbutikken og vareutvalget vårt. Det er de færreste som tar seg tid til å skrive tilbakemeldinger og komme med innspill. Derfor denne henvendelsen til forumet. Slik jeg tenkte før jeg postet at båtfolket burde være en gruppe mennesker som ofte kan ha bruk for våre produkter, en henvendelse der ville forhåpentligvis kunne gi noen innspill på butikken vår, og produktutvalget vårt slik at vi kan bli bedre.

 

Når det gjelder priser og produktutvalg så setter jeg stor pris på tilbakemeldingene - vi forholder oss selvfølgelig til gjeldene lover og regler. Som et resultat av innspillene her tar vi en ny runde på prisnivåer. Nå vil jeg bruke en linje til å forsvare våre priser - på mange produkter er vi faktisk veldig konkurransedyktige, men mot import, og større kampanjer vil vi av og til komme dårlig ut. Vår store styrke er stort utvalg og høy faglig kompetanse.

 

Ang. innspill - tusen takk! Vi har forresten både syrefaste og tommesskruer i løsvekt - men foreløpig ikke på nettbutikken da vi har en utfordring med bilder/beskrivelse på såpass mange produkter (noen titusener).

 

Jeg håper dette var en grei forklaring - nå skal det vel noe til at alle syntes dette var en god forklaring - men jeg håper dere iallefall har litt mer forståelse for hvorfor den kom.

 

Når det gjelder sletting eller ikke av denne tråden så får det bli opp til admin å bedømme - jeg håper iallefall at han lar den ligge åpen lenge nok til at de fleste som har kommentert får lese mitt innspill -

 

Så igjen - beklager at dette ikke ble godt mottatt - og takk for innspill.

 

mvh

 

Knut

verktøy.no

Link to post
Share on other sites

Ryddig gjort :yesnod:

 

mvh tuffff

 

Forsåvidt enig!

 

....hadde ikke forventet så mange reaksjoner som trengte svar.

Siden dere er overrasket over den store aktiviteten her på forumet, og tatt i betraktning at det faktisk nå er vinteren og langt i fra båtsesong, så regner jeg med at annonse er bestilt Clap8.gif

 

Forøvrig bor ikke jeg i deres distrikt, men handler endel fra min lokale Tools butikk, og det er da for det meste tommeskruer/muttere, syrefaste skruer, o.l. som det kjøpes en god del av.

En del spesialverktøy kjøpes også hos Tools, da særlig fra Kukko, og tidligere handlet jeg en del tommeverktøy også ettersom dette er noe som stadig går igjen på båter, men Biltema selger nå så billig tommeverktøy at jeg kan vanskelig se at dere kan konkurere på dette, selv om kvaliteten selvfølgelig ikke er den samme som på f. eks Hazet.

 

Når det kommer til elektroverktøy med batteri kjøper jeg jeg av en eller annen grunn helst Festools eller Dewalt, mye fordi jeg allerede har en del batterier, hyllesystemer osv. som passer til dette, og Maxbo har lavere utsalgspriser på DeWalt enn dere, og med prosenter så er Maxbo konsekvent billigere enn Tools kjeden på DeWalt verktøy. i hvert fall for meg!

 

Det samme gjelder også til dels elektroverktøy med ledning, men jeg har prøvd Bosch uten å være særlig imponert, derimot kjøpte jeg for kort tid siden en Milwaukee AP12QE poleringsmaskin som jeg er meget fornøyd med, men som jeg hos den lokale Tools butikken betalte omtrent halvparten av det den koster i deres nettbutikk, men dette har selvfølgelig også noe med rabattordninger å gjøre.

 

Forøvrig så er jeg interessert i hva som menes det nedenstående:

Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Med leveringstid menes tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager. Medgått tid til plukking og pakking kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Når tid er oppgitt i antall dager, menes hverdager og befrakters tid kommer alltid i tillegg.

 

Vi forbeholder oss retten til å avvike oppgitt leveringstid uten nærmere varsel. Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft. Vi tar forbehold om mulige skrive-/trykkfeil.

 

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra verktøy,no (G. Coward AS) side, kan dette endres uten unntak, dersom kunden blir gjort oppmerksom om forholdet på forhånd og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

 

Det må være en mer diplomatisk måte å skrive leveringsbetingelsene på (bare ett forslag) ThankGod1.gif

Redigert av adeneo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Takker for tilbakemeldinger.

 

Ja - de leveringsbetingelsene var ikke bra - vi skriver om! (Vi er egentlig hyggelig å handle med:-)

 

Finner ikke e-post til de som styrer siden - kan dere hjelpe? (Ang annonse prisene...)

 

mvh

 

Knut

Redigert av Verktøy.no (see edit history)
Link to post
Share on other sites

den oscilerende slipern så spennende ut, må nesten prøve, men liker bedre tradisjonell "vinkelsliper" type med mulighet for justering av turtall osv, finnes det?

 

og får man f.eks. sirkelsag for bordmontering, med 18V eller lignende? på endel steder har jeg ikke alltid så lett tilgang til 220V, og med dagens LION batterier burde det jo være en smart sak.

Link to post
Share on other sites

Det enkleste er å klikke på logoen med teksten "Annonsere på Båtplassen" til høyre mellomm reklamene. Da får en opp alt om hvordan annonsere med priser osv. Nederst på den siden finner en telefonnummer og e-post adresse for mer info om annonsering.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

<snip>

Og mens vi snakker om verktøy. Dersom du trenger et ekstra sett til å ha i båten, så selger CO for tiden et meget komplett Bacho sett for under tusenlappen. Hadde det ikke vært fordi jeg har så mye fra før ....

<snip>

 

Takk og takk for kjempe julegavetips til genbanken min.

Ettersom det nå er presangtid. Poden har flyttet hjemmefra og dermed ikke har tilgang til pappsens verktøy lenger - har jeg akkurat vært på Clas Ohlson og handlet en Bacho verktøykoffert til han. Fint at genbanken kan få arbeidsglede med godt kvalitetsverktøy.

Jeg har en dårlig karakter

- og den har gitt meg mye glede

Link to post
Share on other sites

Finnes det batteridreven varmluftpistol?

 

Nope - det har jeg i allefall ikke sett. Det har seg slik at alt som skal lage varme krever forholdsmessig mye energi. Da er ikke batteri tingen.

Jeg har sett små batteridrevne loddebolter, men nå til dags tror jeg det er mer vanlig med gassdrevne loddebolter om man ikke har strøm.

Slike gassdrevne loddebolter har ofte også en "krympetupp" som egner seg feks til krympestrømper.

 

-koh

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...