Jump to content

Hvordan holde kjeltringer unna båten din...


mhemil

Recommended Posts

Er det ungdommer igjen der da, eller har de over 70 skremt dem vekk? :wflag:

 

på restauranten hos meg (Tollboden Mathus og Catering) er det alt fra 90 åringer ned til 10 åringer.

tro meg det er mange selvskaper med bare ungdommer og. men det er med de pensjonistselvskapene det blir borte mest bestikk, dekktøy, lysestaker, toalettpapir, vinflasker (med vin) og salt & pepperbøsser :headbang:

 

så dere kan bare glemme at vi ungdommer gjør mere kriminalitet enn alle de andre folkene i værden..

sjønner ikke at man skal stemple alle mennesker melom 12 0g 20 som kjeltringer fordi det er noen ungdommer som karnsje har uegnede forelde som gjør noe kriminalitet mens når det er noen mellom 25 og 50 som kjører velidig for fort, stjeler fra jobb/venner/tilfeldig forbipaserende ol, raner banker, stjeler båter og motorer og mye annet eller eldre som gjør faenskap ikke får det samme stempelet, dette er rett og slett barnslig!!! sjærp dere! :boxing:

dette er ikke noe løsning å skylle på de yngere vel

 

det jeg vil fram til er at i alle aldere er det folk som ikke kan oppføre seg som folk uansett om de er 5 eller 110 har ingenting med saken å gjøre, så vorfor dømme ungdommer for det en 40 åring muligens har gjort!!! :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Hei.. Var nede i båten i går og fant fort at noen hadde vært i båten å forsynt seg! Det nyinnkjøpte anlegget e hadde hatt i 1 uke var stjålet! Hvordan kan man prøve å å forhindre dette skje igjen?

 

Hvordan er det å montere en bevegelse detektor med en sentral som sender melding til mobilen min? bruke en PIR f.eks ? Noen som har gjort noe lignende ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...