TICORA Startet 20.Desember.2010 Del på Facebook Startet 20.Desember.2010 Jeg sitter og gleder meg til jul, men samtidig savner jeg sommer og båtliv. Her er noen sommerminner: Sandspollen på sitt beste Strandhogg på Arisholmen Sett inn dine bilder og gjør ventetiden litt kortere! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Jentene er med på tur.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn-V Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Her er vi ute litt seint på sommeren en hverdag i Tordenskjoldsbukta, Hvaler. Var ikke mange der ute da nei, men kosa oss gjorde vi :) Holder utkikk! Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Mot Ulvøysund og begynnelsen av Blindleia, tatt fra en blega Kvåsefjord. Lyngholmene utenfor Gamle Hellesund. Ny-Hellesund slik en sommerkveld skal være. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Flott emne i disse flotte juletider. Men ønsker MER sommerbilder !!! Om få dager snur sol .....og da går vi mot sommer Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Jeg sier ikke mer.... Chiba Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Sommeridyll,ikke mange av de dagene i sommer. Noen som ser hvor det er? Den flotteste kvelden jeg hadde iår,noen som ser hvor bildet er tatt? Øya ligger i samme området som over,skal ikke være vanskelig disse her. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Bjørn-V Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Enda flere sommerbilder :) Deilig å sitte å mimre! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 Det er ikke så veldig lenge til dette er en mulighet Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
:båt1 Svart 20.Desember.2010 Del på Facebook Svart 20.Desember.2010 en deilig sommerdag i årets båtferie. Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Ved Gula Humpen i Juni I Sandefjord Midtre Bolærne i August Hui i September Sitér dette innlegget /per Link to post
Hulda Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Dette må være en av de meget få somrene jeg ikke har badet. Fruen og jeg hadde en liten tur i slutten av august. Det blir sikkert dårlig vær, fuktigheten stiger og trykket synker. Solen ser underlig ut. Yr.no melder stort sett greit vær: Dagen etter, offisiell måling 29 m/s: Det var i det hele ikke mye å varme seg på. Men vi hadde det hyggelig. Inne i båten tuslet Eber, varmt, tørt og fint. Skulle lagt inn noen solskinnsbilder, men 'Laste opp bilder' nekter å være med på mer opplasting. Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 (redigert) Legg merke til at de fleste har kalesjen oppe på nesten alle bildene Redigert 21.Desember.2010 av Lazy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Her ser det varmt ut. Kommer snart. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kire Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Sommer idyll Kvelds kos 2 gode venner Ny grillet sjøørret på 1,4kg nam nam Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Her er første turen med båten fikk skipskatten samme dagen, siden har den vært med hver gang. Leirvik Romsa Uskedalen En av fine kveldene på romsa Klar te grilling Fint med lesestoff Sånn sko eg hatt Ups hadde badebuksa te tørk oppå taket, den datt av når me kjørte Hang te tørk noen dager Me hadde ikke bare fint vær. Men koffer bli søkk våt på klærne når ein kan fortøye slik... Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Retox_93 Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 De få bildene e har Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Som andre her har vært inne på, så har også vi opplevt sommeren 2010 som litt rotete vindmessig. Det gjaldt å være tilstede akkurat de øyeblikkene når sydvesten trakk pusten. Og Hulda, hvis det kan være noen trøst, så har heller ikke jeg badet i sjøen i sommer. Det skyldes ikke minst det gelèaktig "teppet" av brennmaneter som hadde en tendens til å forfølge oss hvor enn vi gjorde forsøk på å slippe ned badetrappa. Noen fine stunder har det imidlertid blitt: Her fra en fin tur til Østre Bolæren i begynnelsen av juni Da kom det plutselig en makrellstim svinsende inn i havna, slik at det var bare å finne frem slukstanga og forsyne seg Også på Gjetøya/Mærrapanna har vi hatt noen fine dager i år, som f.eks. denne 22. mai - og denne i begynnelsen av juli Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 ja, en hærlig sommer var det :-) god samling med båter ved nåløyet: Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Arnie Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Sommeren 2010 ja... Den har jeg som skrivebordsbakgrunn! Sitér dette innlegget It's nice to be important, but it's more important to be nice. Link to post
PR Fender Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12532/132.jpg Mellom vindkastene i Portør. Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 åssen får jeg bilde rett opp da!!!! EDB maskin. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Hunnebostrand Smøgen Risør Blindleia Pjolter bay, tror det lå innpå 20båter på svai inni der utpå kvelden Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Ja her regner det virkelig kraftig i sommer !!!! Men her var det en hel del bedre ja. I møres jordbærland der været alltid er bra.(det var ikke min påstand) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 (redigert) slenger med et par bilder fra sommeren i fjord bare fordi de er så fine Redigert 21.Desember.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.