Jump to content

Noen som har prøvd dette til den raske båten din?

Chipsrederx85

Recommended Posts

Noen som har prøvd dette fantastiske hjelpemiddelet til den raske båten din?

http://www.kartbutikken.no/produktdetaljer.php?visprodukt=10357&sokestreng=transcend

ADVARSEL: Prisen er skyhøy!

Man ser fart i km/t i brilleglasset, temperatur, høydemåler (trengs ikke på sjøen), klokke, stoppeklokke og mye mer. Alt dette i brillelasset. I tilleg er det en linse som justerer seg automatisk i forhold til lysforholdene, noe som er ypperlig når man er i båten og plutselig blir det lysere/mørkere. Farten er jo riktig siden det er en GPS. Nydelig til en rask båt, ikke rolige.

Selv om de er laget for skikjøring, er det til fart og aktivitet utendørs. Kanskje også noe til motorsykkel/akebrettet?

Når man kommer hjem fra båtturen, kan du koble den til PC via USB og se hvor/når du har kjørt på sjøen i Google Maps.

Redigert av Chipsrederx85 (see edit history)

http://www.uvex-sports.de/en/motorsports/motorsports-news/motorsports-news-cross-goggles-uvision-variotronic/

Sorry, feil link men nå er det jo bra på toppen her så:-)

Jeg vil vell heller ha et våkent øye til bølger og andre båter blir min første tanke. Men jeg ser at når det går litt unna i det lille vraket mitt trenger alle ombord slalombriller og regndress.. De brillene koster vell flere tanker bensin og da er det et lett valg for meg..

Men at de er kule er ingen tvil om:-) Når prisen er på plass skal jeg nok ha ja..

Redigert av jadal (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...