Puma96 Startet 28.Desember.2010 Del på Facebook Startet 28.Desember.2010 Hei lurte om noen med litt fakta/erfaring om båten Puma420 har lyst til og dele den med meg? :) Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Drar opp igjen denne tråden, da det kan bli aktuelt for meg å kjøpe denne båten til neste år når jeg fyller 16. KristianH Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 5.Juni.2011 Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Har hørt litt drittsnakk om Puma båtene her, så noen må vel ha noen erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
Overskyet Svart 5.Juni.2011 Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Ustabile som fy. I røff sjø så skal du være fornøyd om du lever! Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 5.Juni.2011 Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Hva gir deg rett til å komme med en slik påstand? Har du opplevd dette selv? Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Er ikke denne basert på Selco Selsprint tro? Puma 420 En drømmebåt da jeg var ung ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Står noe mer her og her !!! Jeg forstår at det kan være forvirrende, men søkefeltet er faktisk det hvite området oppe til høyre. Det går det an å skrive inn ord som man ønsker å søke på, og så kommer det helt magisk opp emner her på forumet som omhandler akkurat det samme Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Takk for svar, men ingen grunn til å være frekk! Søkefeltet på forumet er elendig og veldig rotete, og da er det ikke alltid like lett å finne det du leter etter. Dessuten var jeg på jakt etter flere opplysninger, så da trakk jeg frem en gammel tråd i steden for å lage en ny! Sitér dette innlegget Link to post
Puma96 Svart 7.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Hei hvis du sier en Puma er dårlig i røff sjø, skal jeg bare si deg en ting du har ikke kjørt mange båter eller Puma'r, har trimflaps på min, den ligger helt perfekt i sjøen, er ikke noe gøyere enn å dra ut å hoppe med den, det skal være sikkert og visst. Åssen opplysninger kunne du tenkte deg, har funnet ut en del om båten med tanke på at jeg lette etter det samme som deg for et drøyt år siden, så vil gjerne hjelpe deg Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Hei! Hvordan ligger båten i sjøen når det er litt bølger? Er båten ustabil å kjøre i stor fart og litt bølger, eller går det som en drøm? Og vil du anbefale båten til en 16 åring? Er egentlig ikke så mye mer jeg lurer på, men viss du har noe å legge til så er det bare å skrive det. Sitér dette innlegget Link to post
Puma96 Svart 8.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Har aldri testa båten uten trimflaps, men en kamerat som hadde en uten sa at da var den noe mer leken, men altså med trimflaps som jeg har så går den utrolig fint i sjøen, det er pent å se på! :) Definitivt en båt jeg vil anbefale til en på 16 år, men dette er jo også en båt som fort kan bli veldig dyr, men synes nesten det er hvert det med tanke på hvor utrolig tøff og kul lock det er på den. Vil anbefale Puma på det sterkeste Sitér dette innlegget Link to post
KristianH Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Takk for hjelpen! Viss jeg føler behov for det, så skal jeg alltids få montert trimflaps på den. Blir nok fort veldig dyrt ja, og jeg har ikke så mye penger, men viss jeg er tolmodig kommer det vel ett kupp en eller annen gang :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.