Jump to content

Fakta/erfaring om Puma 420?


Puma96

Recommended Posts

  • 5 måneder senere...

Takk for svar, men ingen grunn til å være frekk! Søkefeltet på forumet er elendig og veldig rotete, og da er det ikke alltid like lett å finne det du leter etter. Dessuten var jeg på jakt etter flere opplysninger, så da trakk jeg frem en gammel tråd i steden for å lage en ny!

Link to post
Share on other sites

Hei hvis du sier en Puma er dårlig i røff sjø, skal jeg bare si deg en ting du har ikke kjørt mange båter eller Puma'r, har trimflaps på min, den ligger helt perfekt i sjøen, er ikke noe gøyere enn å dra ut å hoppe med den, det skal være sikkert og visst. Åssen opplysninger kunne du tenkte deg, har funnet ut en del om båten med tanke på at jeg lette etter det samme som deg for et drøyt år siden, så vil gjerne hjelpe deg :sailing:

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Hvordan ligger båten i sjøen når det er litt bølger?

Er båten ustabil å kjøre i stor fart og litt bølger, eller går det som en drøm?

Og vil du anbefale båten til en 16 åring?

 

Er egentlig ikke så mye mer jeg lurer på, men viss du har noe å legge til så er det bare å skrive det.

Link to post
Share on other sites

Har aldri testa båten uten trimflaps, men en kamerat som hadde en uten sa at da var den noe mer leken, men altså med trimflaps som jeg har så går den utrolig fint i sjøen, det er pent å se på! :) Definitivt en båt jeg vil anbefale til en på 16 år, men dette er jo også en båt som fort kan bli veldig dyr, men synes nesten det er hvert det med tanke på hvor utrolig tøff og kul lock det er på den. Vil anbefale Puma på det sterkeste :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...