Jump to content

Navionics for Android - Problem med GPS


Bergen dørk

Recommended Posts

Haraune : Ja, Navionics finnes for Nokia med Symbian også, men kun for de nyeste modellene - og bare for utvalgte modeller. Min snart 3 år gamle N97 er dessverre for gammel (hvis jeg hadde lagt litt arbeid i det, skulle jeg nok allikevel fått det til). Det enkleste alternativet ditt dersom Nokiaen din er eldre enn et år ellerså å gå til anskaffelse av en brukt iPhone eller Android-telefon/pad.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Stussa lit jeg også på dette, men om man ser etter så er ikke symbolet helt likt! Jeg har Navionics på Iphone bare for å se hvordan dette var, og som en backup i tilfelle Kartplotteren i båten svikter. Om du tar markøren over "skvalpeskjær" symbolet så får du frem rock og dybde på denne dem jeg klikka på lå på 10-20M det vil si med 0,5M dybdegående tror jeg det går greit å passere hehe.

 

Hele fjorden er full av røde skvalpeskjær på min skjerm, som jeg heldigvis aldri er i kontakt med når jeg er ute med båten. Tydeligvis samme problem som er rapportert tidligere for Desire HD også med Galaxy Tab 10.1 og ny versjon Navionics software. Den gamle versjonen ser helt fin ut på min LG telefon.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Får vel spandere 77 kr for å oppgradere da. Er jo tross alt ikke så dyrt leketøy dette i forhold til andre ting som har med båt å gjøre ... :giggle:

Koster det 77,- hver gang man laster ned updates? Har fått noen beskjeder om at updates er tilgjengelig på Navionics Marine, men har foreløpig ikke lastet ned opdatering.

Link to post
Share on other sites

Q. Hva med oppdateringer? A. Navionics Mobile programmer er ofte oppdatert for å gi enda større funksjoner og funksjonalitet. Når en ny oppdatering er tilgjengelig, overstyrer den forrige versjonen i Android Market og brukere får beskjed om at en oppdatering er tilgjengelig for nedlasting. Navionics Mobile oppdateringene er GRATIS.

 

Q. Hvordan kan jeg varslet om tilgjengelige oppdateringer? A. For å sjekke etter tilgjengelige oppdateringer, må du besøke DOWNLOAD delen av markedet og se etter tilgjengelige oppdateringer. Når oppdateringen er installert statusen vil forandre form "Oppdatering Tilgjengelig" til "Installert".

 

Q. Finnes det en brukermanual for Navionics Mobile på Android? A. Ja. Velge "Innstillinger" eller "Meny" i Navionics Mobile programmet, og deretter velge "Help", vil du finne en kort flerspråklig guide.

 

http://www.navionics...ubCategoryID=10

 

 

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...