Jump to content

Ny daycruiser fra Windy


Bitteliten

Recommended Posts

Fristende, men jeg drøyer nok den.

 

Båten er for stor for havna jeg ligger.

Der er det 11 meter inkl alt(badeplattform, anker, daviter etc. etc.).

Ingen muligheter for disp. Det har vært prøvd på årsmøte flere ganger. Havna er også ikke egnet for mye større båter, og ett sted må jo grensen gå.

Jeg vil ikke flytte til en annen havn.

GBF er en rimlig og bra forening og ha båten i. Å bytte båthavn vil også bety mye mer utgifter for oss.

 

Dessuten holder det nok fint med en Scirocco til oss 2. :thumbsup:

 

Pendler litt mellom båt med FB eller en båt alà Scirocco. Må ikke være for gammel.

Har som nevnt tidligere ingen hast..

Link to post
Share on other sites

Joda, hadde jeg vært veldig gira på en GM37 så hadde jeg nok slått til på denne. Jeg måtte nok da uansett ha flyttet havn og det hadde blitt langt mer kostbart enn idag. Vi har en grense på 11 meter, men det er dessuten bare et veldig begrenset antall plasser i havna til denne størrelse båt. Min nåværende plass er ikke stor nok.

 

Dessuten:

Anker forrut vil jeg gjerne ha. Anker akterut også vettu. Det stikker vel 30-40 cm ut der også. 11.14 er ikke med dette. Så tenkte vi ha en RIB i snapdaviter bak.

Det siste jeg vil ha en konflikt om størrelse på båten med styret...

... og jeg tror vi klarer oss fint med litt mindre båt, ala Scirocco.

Opp-/uttak får jeg gratis idag (inkludert i havnaavgift). GM37 kan være i grenseland for krana vi har også. Hvis det blir en Scirocco med Kad32x2 så blir den også rimligere å ha.

 

Må også få innvilget båttypevalg av kona :rolleyes:

Redigert av olpi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...