Jump to content

Ny daycruiser fra Windy


Bitteliten

Recommended Posts

Kan se ut som om "storbåtgalskapen" har sluppet taket hos Windy og at de nå konsentrerer seg om det de kan best - lage sjøsterke høykvalitetsbåter med vasse sjøegenskaper mellom 30 og 40 fot.

 

Ny 31 foter på gang

http://www.windy.no/pressrelease_zonda.html

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er en båt med bad, dusj og soveplass for 2 en daycruiser? enklere utstyrte båter enn som så lanserte jo heile weekendkonseptet. nåvel.

Syns heller det står i stil med dagen galskap eg da tydeligvis en cabincruiser nå til dags er 50 fot+ mot 30 tidligere og daycruiseren har vokst fra knappe 20 til nå 31.

Link to post
Share on other sites

https://baatplassen.no/i/topic/76624-er-norske-befolkning-totalt-uansvarlig/ :wink:

 

kall den en week end cruiser da om det gjør deg fornøyd :cheers_wine: Målgruppa til Windy er villige til å betale. Det skaper mange arbeidsplasser i Arendalsområdet. Jeg synes det er viktigere enn at du synes at folk skal bruke mindre penger på båt.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har lest litt om storprosjektet deres. Flott og tøft av dere å legge slike planer og ikke minst ha muligheter til å gjennomføre noe slikt.

Misunner dere en slik reise, men på en god måte. Unnner dere en flott tur.

 

Jeg drømmer om en Scirocco etter hvert. Håper det kan la seg gjøre å skaffe en slik, men bør nok vente... .

 

Nå må jeg kjøre og hente konemor...

Redigert av olpi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hva er dette for noe drit å slenge med leppa om?! hvor sier eg eg synes folk skal bruke mindre penger på båt? Du er åpenbart fullstendig i villrede om ka som var tanken. Om du må ha det med teskei enda en gang så var det at daycruiser nå er 30+ fot. Og at det liksom skal være å moderere seg ..... :rolleyes: Vil heller snu det på hodet å si nå har Windy kommet med en luksusdaycruiser i premiumsegmentet og ikkje at de nå liksom kommer med en moderert sparebøsse som det første innlegget ymtet om. Om du hverken forstår mitt poeng, bryr deg eller er enig får så være med å komme her med drit og fortelle ka eg meina kan du bare legge bort.

Link to post
Share on other sites

Om man kaller en stor båt for en "liten båt" vil vel det være dårlig markedsføring vel?

Det er vel heller bruken av en slik båt som passer bedre inn på "daycruiser" konseptet. Det finnes mange som ikke har ett eneste døgn ombord i sin 25 foter, ikke fordi de ikke kan men fordi de velger å ikke bo "ukonfortabelt".

Jeg tror at Windy gjør lurt i å fortsette med en typisk kostbar folkebåt...

Link to post
Share on other sites

storbåtgalskapen har sluppet taket og de presenterer nå en daycruiser på 31 fot. Ja du snakka meg om,

 

Alt er relativt......de hadde jo planer om en 72 foter....Røkkejolla...en "sjærgårdjepp" på 52 fot er vel heller ikke småtteri.....

Spør du meg (noe jeg skjønner at du ikke kommer til å gjøre) er 31 fot daycruser akkurat passe.... :yesnod: :yesnod: :yesnod:

Vi stortrives på vår.... :flag_bp: :flag_bp: :flag_bp:

Når en har rundet middagsalderen og en har venner og barnebarn å ta med seg, er det greit å ha litt plass så en trives også......

Redigert av Finn Erik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ingen tvil om at alle Windyer er dyre. Akkurat denne båten det her er snakk om, har jeg lest en plass, skal ha en pris på ca. 1,8 mill. Det er vel ca. 400.000.- under det en 32 Grand Tornado koster og ikke så forferdelig mye mer enn hva en 28 Ghibli koster.....Hva koster en Hydrolift på omtrent samme størrelse??

Redigert av Finn Erik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...