geddy Startet 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2011 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hele fremgangsmåten på oppussing av en tresnekke? pussing oljin lakking og alt? Setter stor pris på det. Sitér dette innlegget Link to post
Erato Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Det er flere flotte prosjekt tråder om det her. Du kan søke etter stråden til M/S Bastard og SWAAP sin. Det er 2 utrolig dyktige karer. Sitér dette innlegget Link to post
eschri Svart 26.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2011 (redigert) Hei Geddy Begynn å lese i denne trebåttråden . Der vil du finne mye stoff om arbeid med trebåt. Medvenneligsnarttidforbåtvårpussigjenn eschri Redigert 26.Januar.2011 av eschri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Du kan også ta en titt i oppussingstrådene til Tovio og Brodern. Legg gjerne ut et bilde av båten din Mvh Karoline Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Brodern Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Heh, linke til plankehævven min, det er lurt hehe. Neida. Så kult :) Har ikke skrevet noe i tråden der på en stund, men i bloggen min ligger det mye bilder og film https://baatplassen.no/i/blog/442/entry-1654-risoersnekka-truls-23ft-msleipner-7-9hk/ Men som sagt, Brodern gjør ting han ikke kan Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.