Erik Startet 27.Januar.2011 Del på Facebook Startet 27.Januar.2011 Hei. Jeg går i funderinger om å flytte i båt, og har i en annen tråd blitt anbefalt å legge meg ett sted med tilgang til dusj/do/Vaskemaskin etc på land. Jeg vet bare om ett slikt sted i Stavanger omegn, og det er den nye gjeste havna ved Oljemuseet. Men jeg har sjekket, og service bygget er der stengt mellom Oktober og April (som er den perioden det nok hadde vært mest aktuelt å ligge akurat der ) Er det noen som vet om ett egnet sted med slike fasiliteter i kjørbar avstand fra Stavanger Sentrum (vi jobber der), eller kan jeg trekke den konklusjon at skal man bo i båt i Stavanger, så må mann være selvhjulpen med alt ombord, både dusj, septik og vaskemaskin? Er det noen som kjenner eller vet om noen som bor (godt) ombord i båt her i distriktet ? Noen som har tips om ledig plass med tilgang til ihvertfall nok strøm i Distriktet ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
kes Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Prøv Sandnes Gjestehavn. Det er flere som overvintrer i båt der. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Forsøkt i Tananger ved Hummeren? .... eller blir det for langt unna? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Takker for tips. Begge er kjørbar distanse, selv om begge er utenfor bomringen. Skal sjekkes ut nærmere. Er det service bygg/vaskemaskin begge steder ? Er det noen som vet om det finnes slike steder andre veien, mao gjennom renfast og ute på øyene ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Tror det er en brakke med dusj/vaskemaskin i Jåttåvågen. Men der får du selvsagt ikke båtplass sommerstid... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hallais Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 ...... brakke med dusj/vaskemaskin i Jåttåvågen......... Toalettbrakka er(kan være) stengt om vinteren pga frost . Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Hafrsfjord Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 ............Er det service bygg/vaskemaskin begge steder ? ............... http://www.tanangerhavn.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.