Jump to content

Båtboer : Vinteråpen båthavn med service bygg i Stavanger området?

Erik

Recommended Posts

Hei.

Jeg går i funderinger om å flytte i båt, og har i en annen tråd blitt anbefalt å legge meg ett sted med tilgang til dusj/do/Vaskemaskin etc på land.

Jeg vet bare om ett slikt sted i Stavanger omegn, og det er den nye gjeste havna ved Oljemuseet. Men jeg har sjekket, og service bygget er der stengt mellom Oktober og April (som er den perioden det nok hadde vært mest aktuelt å ligge akurat der :headbang: )

Er det noen som vet om ett egnet sted med slike fasiliteter i kjørbar avstand fra Stavanger Sentrum (vi jobber der), eller kan jeg trekke den konklusjon at skal man bo i båt i Stavanger, så må mann være selvhjulpen med alt ombord, både dusj, septik og vaskemaskin?

Er det noen som kjenner eller vet om noen som bor (godt) ombord i båt her i distriktet ?

Noen som har tips om ledig plass med tilgang til ihvertfall nok strøm i Distriktet ?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...