Jump to content

Hvor overhale topp til en VP2003T i Oslo-området

RSL

Recommended Posts

Etter en eksoslekasje mellom dyse og dysehylse, har jeg etter mye slit fått ut dysa.

Jeg kjøpte så et spesialverktøy fra VP for å trekke ut hylsa. Dette gikk ikke så bra. Etter mange timers slit, svette og tårer har jeg fått den opp ca 2,5cm.

Jeg har så bitt i det sure eplet og tatt av toppen og trenger å få noen proffe til å overta.

Det er vel like greit å overhale hele toppen mens den først er ute og jeg lurer derfor hvor det lønner seg å gjøre slikt i Oslo og om noen har peiling på noe slikt koster sånn ca. Det er dårlig med kroner om dagen og reperasjoner går på matbudsjettet utover våren.

Jeg vet om Oslo SylinderService, men tenkte at jeg skulle spørre dere her om dere vet om andre som er proffe på slikt og som ikke koster alt for mange søndagsmiddager.

(Jeg påstår ikke med det at Oslo SylinderService er dyre, for det vet jeg ingenting om)

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Nåja... Jeg bor langt sørøst i Oslo, så det tar ikke lange tiden å kjøre ned dit en ettermiddag/kveld.

Prisene så ikke så avskrekkende ut, men jeg må nok ringe med han å høre hvor mye han har å gjøre, da jeg jo vil ha ferdig motoren innen rimlig tid og han har bare 11% åpent som han skriver på siden sin. (89% ansatt på en skole)

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...