RSL Startet 27.Januar.2011 Del på Facebook Startet 27.Januar.2011 Etter en eksoslekasje mellom dyse og dysehylse, har jeg etter mye slit fått ut dysa. Jeg kjøpte så et spesialverktøy fra VP for å trekke ut hylsa. Dette gikk ikke så bra. Etter mange timers slit, svette og tårer har jeg fått den opp ca 2,5cm. Jeg har så bitt i det sure eplet og tatt av toppen og trenger å få noen proffe til å overta. Det er vel like greit å overhale hele toppen mens den først er ute og jeg lurer derfor hvor det lønner seg å gjøre slikt i Oslo og om noen har peiling på noe slikt koster sånn ca. Det er dårlig med kroner om dagen og reperasjoner går på matbudsjettet utover våren. Jeg vet om Oslo SylinderService, men tenkte at jeg skulle spørre dere her om dere vet om andre som er proffe på slikt og som ikke koster alt for mange søndagsmiddager. (Jeg påstår ikke med det at Oslo SylinderService er dyre, for det vet jeg ingenting om) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Komodo Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Jeg kan anbefale deg dette verkstedet: http://www.musangen.no/ Det blir jo litt lenger for deg å kjøre, men karen som driver det er både dyktig og samvittighetsfull. Jeg har intrykk av at han har bra priser også. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
RSL Svart 27.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Nåja... Jeg bor langt sørøst i Oslo, så det tar ikke lange tiden å kjøre ned dit en ettermiddag/kveld. Prisene så ikke så avskrekkende ut, men jeg må nok ringe med han å høre hvor mye han har å gjøre, da jeg jo vil ha ferdig motoren innen rimlig tid og han har bare 11% åpent som han skriver på siden sin. (89% ansatt på en skole) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Allan E Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 tor sneve, nienensyvnienåtteni. Han driver litt med motor på mer enn hobbybasis. Ble omtalt i ett eller annet båtblad. Jeg har kjøpt deler av ham, har mye på lager. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Takk takk. Jeg tar en ringerunde når har fått samlet litt flere alternativer. Tid, kost og erfaring vil veies opp mot hverandre. Jeg vil nødig komme dithen at jeg må ta av toppen på ny i løpet av sesongen. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.