S/Y Emma Startet 28.Januar.2011 Del på Facebook Startet 28.Januar.2011 (redigert) No har det seg slik at eg har funne ei flott jente som vil vere med på jordomsegling og alt. Vi planlegg å flytte saman snart, og det mest gunstige vil vere å bu i Bergen eit par år før vi reiser (i båt, sjølvsagt). Eg har ein 33 fots seglbåt. Kva for marinaer i Bergen sentrum går det an å bu i? Og kva kostar det per månad? Kva fasilitetar fins der? Der eg ligg i dag har vi alt av fasilitetar på land og betalar 1500,- per månad + straum. Redigert 28.Januar.2011 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Sjeldenutpå Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 OT... men der var eg litt treg, eg måtte inn her for å sjå om det var beskrevet noko om buing av båt, for sånn jobb har eg ikkje vert med på.... Eg er så vandt med at det er bokmål... Men eg skjemmest litt nå, så ikkje sei det til nokon... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Frøken Fryd Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Ett alternativ er inne med Solheimsviken/arenum. Eventuellt på Askøy. Tar 15 minutter å seile inn til sentrum. Vær obs på at Arenum skal ha en større ombygging, forstår det slik at det er begynner nå i år. Ville ikke lagt meg i vågen, det blir for mye støy. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Eg bur i elsero marina, greit å bu her, men ikkje dusj på land. Straum, vatn , vaskemaskin og tørketrommel er det. Prisen her er 600kr pr fot pr år + straum som for tida er 1kr+mva/kwt, 3000kr i depositum for straum, 500 for nøkkel til havna. Det går bussar 500m fra båten og inntil sentrum eller Åsane heile tida. Einaste minuset på dagtid er alle hurtigbåtane som fyk forbi, blir eindel bevegelse, men det høyre jo med til ett liv på sjøen. Ein IM så kan du få nummeret til han som styrer her. Han bur i båten her han og. Ellers så er det ein tysker, 2 studenter og meg som bur her. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Honduras Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Som østfolding var jeg også interresert i å finne ut mer om denne marinaen i Bergen man kunne stå og bue på båter man ikke liker, f.eks halvplanere, seilbåt som går for motor osv. Men så var det bare en nynorsk en som skulle bo i båt a'gitt.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
S/Y Emma Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 (redigert) Elsero marina såg lovande ut, og kostar berre litt meir enn det eg betalar der eg bur no. Dusj har eg om bord, så lenge det er lett tilgang til vatn på brygga heile året. Tusen takk for svar om båtbuing Redigert 28.Januar.2011 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
JanB Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 (redigert) Har også høyrt om folk som har budd i båt på Verftet, i hopen ved USF, evt Dikkedokken. Kontakt Kjøde & Kjøde: www.dikkedokken.no Veit ikkje kva slags fasalitetar dei evt. kan tilby båtbuarar, men ein får i alle fall kort veg til eit fantastisk kulturtilbod på USF Verftet og ca 10 min. gangavstand til Torgalmeningen. Redigert 28.Januar.2011 av JanB (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.