Jump to content

Hjelp til å importere båt fra England


atvv

Recommended Posts

Du bør sjekke prisen for å ligge der, for i Swanvick der båten min lå kostet det skjorta å ligge etter 1 April husker jeg!

 

Dette er et meget godt poeng Tom Rør. Som du sier havneleien øker gjærne med noen 100% etter 1 april :crazy:

 

1 April er sesongstart de fleste steder i Europa har jeg inntrykk av.

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

jeg vet ikke hvor teknisk anlagt du er ang og selv utføre nodvendig innspeksjon.

Jeg er det jeg liker å tro ganske oppegående på båtteknisk, bensimotorer veldig oppegående , diselmotorer har jeg filla peiling på men med 350timer så er det ikke der jeg tror evnt feil kan ligge så det er mulig jeg greier meg med egeninspeksjon.

 

Du bør sjekke prisen for å ligge der

Tenkte egentlig å la tiden den evnt blir liggende der etter handel være en del av kjøpet så jeg slipper å betale.

 

Eller rettere, hvor i Frankrike?

La Rochelle

Link to post
Share on other sites

Jeg er det jeg liker å tro ganske oppegående på båtteknisk, bensimotorer veldig oppegående , diselmotorer har jeg filla peiling på men med 350timer så er det ikke der jeg tror evnt feil kan ligge så det er mulig jeg greier meg med egeninspeksjon.

 

 

Tenkte egentlig å la tiden den evnt blir liggende der etter handel være en del av kjøpet så jeg slipper å betale.

 

Med så få timer og ny båt samt at det kanskje er en Yanmar så ville jeg ikke hvert bekymret for motoren så lenge den er tett og fin og røyker unormalt.

 

og sjekke oljen på seildrevet/gearkasse er en mer kritisk ting etter mitt syn.. så det må du være nøye på.

 

Og la havneleien ingå i forhandlingene er lurt.. mest sannsynlig så har kanskje eier allerede forskuttert noen mnd i leie som går i din favør :flag_bp:

 

Som sagt.. jeg personlig føler at de kronene man må ut med for survey er totalt bortkastet hvis man er båtvant og noenlunde teknisk selv.

 

Lykke til da SPENNENDE :flag_bp:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...