kewiin Svart 5.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Aha;) jeg skal Google sigerfjord plast før å se :) Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
kewiin Svart 5.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Den ser ganske så lik ut, værtfall vindskjermen og det partiet. Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
kewiin Svart 5.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 (redigert) Bilder av litt jobbing som ble gjort i dag. Pusset litt rust og kappet bakre del av ramma. 1. 2. Gliset Redigert 5.Mai.2011 av kewiin (see edit history) Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
Whistler Svart 19.Mai.2011 Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 God ide med campingvogna. Kommet lengre med hengeren? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
kewiin Svart 30.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2011 Jepp, synes jeg også. Ja, Whistler, har fått gjort en del, jeg tenkte å slenge ut noen bilder i løpet av de nærmeste dagene. Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
kewiin Svart 1.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Litt bilder. 1. 2. (Det ferdige resultatet av glassfiberleggingen innvendig) Båthengern: 1. (Staget hvor skråprofilen som vinsjen skal stå på) 2. (Working pics) 3. (Brodern hjelper til) 4. (Enden av staget på bilde 1. skal sveises på dette vinkelstålet) Som dere sikkert ser, er det en del rust som må pusses vekk før sveising og maling. Og det tar tiiiiiid! Positive delen er at, hvis man først skal gjøre noe, så gjør det ordentlig. Da slipper man disse uheldige situasjonene med å gjøre ting pånytt. Flere bilder av den påbegynte båthengeren kommer fortløpende. Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
kewiin Svart 23.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Oppdateringer på hengeren. Fronten. Bakenfra. Satt båten på for å sjekke div. avstander/mål osv. Her skal vinsjtårnet stå, er flyttbart, som dere ser. Vinsjtårnet = FERDIG! Nå mangler det bare litt lakk! Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
Gurba Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Artig med kreativ norsk ungdom Bra !!! Sitér dette innlegget Link to post
joca Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Stå på, du er flink. Den hengeren som du laget, kan den brukast på offentlige veier, må/kan den registrere….? Sitér dette innlegget Link to post
kewiin Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Takker så mye! Den skal ikke registreres, skal ikke brukes så ofte at det er verd det. Men det er fullt mulig å få den registrert. Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
kewiin Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 Litt bilder: Første turn utpå fjorden, og jammenta søkt ikke båten! Fint her i nord, når klokken begynner å nærme seg 2 - 3 på natta. Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.