elfranse Startet 12.Mars.2011 Del på Facebook Startet 12.Mars.2011 Har trøbbel med en Mercury 100 08mod, vil ikke starte. Vrir om nøkkel og hører/ser at startmotor mover, men skjer forferdelig lite ellers. Noen som har en ide hva som kan være feil? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 12.Mars.2011 Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Dersom "mover" er det samme som at starteren går som normalt er det vel en av to ting. Enten mangler det gnist, eller så mangler det bensin, Duh Sitér dette innlegget Link to post
jadal Svart 12.Mars.2011 Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Når min påhenger oppfører seg sånn har jeg glemt å putte på den mannoverbord/dødmannsknappen. Ellers er vell nyere motorer nøye på at det er nok strøm. Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
elfranse Svart 12.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Det ble feil å si at startmotor går som vanlig. Vrir du om nøkkel så hører du et klikk i motor, men ellers så skjer det lite. Mulig det er for lite strøm til å drive startmotor? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 12.Mars.2011 Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Vrir du om nøkkel så hører du et klikk i motor Atagelig et av 2 muligheter... Batteriet er utladet, dårlig stand, defekt... > lad batteriet eller bytt det ut. Mulighet nr 2... dårlig kontakt imellom batteri og motor > rengjør batteri poler/kontakter og stram til ordentlig, hvis det ikke hjelper gjør samme operasjon på ALLE kontakt punkter imellom batteri og motor ( GROVE pluss OG MINUS ledninger.) Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
adeneo Svart 12.Mars.2011 Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Vrir du om nøkkel så hører du et klikk i motor, men ellers så skjer det lite. Mulig det er for lite strøm til å drive startmotor? Så si det da vel, det er vanskelig for andre å gjette at "mover" er det samme som "ikke fungerer slik den skal", selv om jeg hadde en anelse. Enig med vedkommende Troll over her, sikkert strømrelatert? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.