Superkul Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 (redigert) såpass ja ........ gleder meg til jeg snubler over komplett v8 og 290 drev ja det koster og være kar .... hva kan det komme av at den skar seg?? snilt av step da .... og du step: har du en v8 med drev slengende og låne bort så ikke vær sjenert og blyg - bare å si i fra :giggle: Redigert 30.Januar.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
timon90 Svart 30.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Hehe. jeg var utrolig heldig og fikk Motor og drev i sverige til en hyggelig penge. Motoren var riktignok ikke all verden, da blokka hadde fryst i filler, men for 20 båtlapper får man ikke hva som helst. Kanskje du får låne den motoren jeg har når jeg er ferdig med den?! Link to post
ray Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Flott tråd, skal følges videre ja. Hva var årsaken til att bærelagra skar seg?? kjett med nybygget motor da gitt.. Håper du får det fiksa for en vetug penge Prosjekt Princess 35 Link to post
timon90 Svart 19.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2012 Verksted finner ingen årsak til at de skar seg, det er problemet. Men regner med å få i grommotor'n før sesongen starter, så da får vi se:) Link to post
wd200s Svart 3.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2012 har du noe mer bilder av el-anlegget samt touchpanelet kobla til releboksen ? UTROLIG fint det har blitt Link to post
kjell børre Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Hei igjen. Har sett igjennom noen scand 24. Har jo en sjøl. Hva er forskjell på 24 hc og 24 dc? Link to post
Superkul Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 hc er den lave og dc er den høye Prosjekt Draco-2100 Link to post
scand245 Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Heisann, ser tråden har stått stille i noen år men prøver alikevell. Holder på å bygge innredning til lik båt å lurte på om det hadde hvert mulig å få målene på den innredningen du har fått laget? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn