Sturee Startet 19.Mars.2011 Del på Facebook Startet 19.Mars.2011 (redigert) Den fjøra som gjør at tauet går inn igjen har hoppet ut noen som vet hvordan jeg får den på plass igjen? har den nesten, men samtidig langt unna, for nå er den så spent at jeg ikke får inn mer av den. Bilde: Redigert 19.Mars.2011 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 19.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Jeg fikk det til selv:) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 19.Mars.2011 Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 (redigert) Er litt usikker på hva du har gjort her, men du begynner med å feste den den ytterse viklingen, og så jobber du deg innover mot sentrum. Kan se ut som om du har begynt inne, og så dytter du ned fjæra langs ytterkanten. Det er feil rekkefølge...hvis jeg har forstått bildet korrekt. Redigert: OK, ser du har klart det selv mens jeg skrev svar.... Redigert 19.Mars.2011 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sturee Svart 19.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 jeg tok innerste og så mange som jeg kunne inne den "koppen" og dro den inn igjennom sprekken med fingrene, og til slutt med tang. men kom på en ting, kanskje jeg har tatt den på opp ned? det hadde vært kjipt, tengte ikke på det når jeg begynte en gang. får prøve å feste snor på den, og se om den går riktig da, hvis ikke blir det å begynne på nytt, med din metode, den virket myyye bedre en min, for på min måte måtte jeg starte på nytt noen ganger fordi den hoppet ut. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 19.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Der den går inn i koppen er det en sprekk, så den er like "høy" der som de andre som er på plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.