Lazyjack Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 Mer flis; West Bend ble også solgt som Elgin og Shark. Mener min 18 hk. het West Bend Shark og at Shark var modellbetegnelsen på 18 hesteren men jeg kan huske feil Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 En kamerat av meg har en Chrysler 4HK fra siste halvdel av 70-tallet. Han trenger noen nye slitedeler. Hvor kan han få tak i dette? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Droll Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 Mener min 18 hk. het West Bend Shark og at Shark var modellbetegnelsen på 18 hesteren men jeg kan huske feil Golden shark = 30hk Tiger Shark = 80 hk trenger noen nye slitedeler. Hvor kan han få tak i dette? Litt avhengig av hva har trenger, men mye er tilgjengelig via Mercury forhandlere ( mulig ikke alle er like interessert men dog.. ). Ellers for litt vanskelige deler. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
CB. Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 Vekker minner dette. En nabo hadde en comet 14 for mange år siden med en 45 hk på hekken. Den startet aldri i solskinn og om den nå startet ble han alltid tauet inn Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Lars_B Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 For 6-7 år siden kjøpte jeg en 5 hk Chrysler som hadde stått legret i mange år i en møkkete garasje, motoren var nok fra første halvdel av 70 tallet. gav 500 kr. Etter en grundig vask og rengjøring viste det seg at motoren var tilnærmet strøken, og at det sannsynligvis aldri hadde vært løsnet en eneste skrue på den. Jeg skiftet plugger og gearolje og brukte den som motor på slepejolla i flere år. startet alltid på første drag og slo aldri ett eneste feilslag. Solgte den for et par år siden, og så vidt jeg vet så går den like fint enda. Ravns Garage i Trøgstad har mye deler til eldre påhengsmotorer, bl.a Mercury, Chrysler og West Bend Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.