Jump to content

Husker dere Chrysler påhengs?


Norfront

Recommended Posts

Mener min 18 hk. het West Bend Shark og at Shark var modellbetegnelsen på 18 hesteren men jeg kan huske feil :confused:

 

Golden shark = 30hk

Tiger Shark = 80 hk

 

 

trenger noen nye slitedeler. Hvor kan han få tak i dette?

Litt avhengig av hva har trenger, men mye er tilgjengelig via Mercury forhandlere ( mulig ikke alle er like interessert men dog.. ).

Ellers for litt vanskelige deler.

 

 

Arne Kjetil

Link to post
Share on other sites

For 6-7 år siden kjøpte jeg en 5 hk Chrysler som hadde stått legret i mange år i en møkkete garasje, motoren var nok fra første halvdel av 70 tallet. gav 500 kr. Etter en grundig vask og rengjøring viste det seg at motoren var tilnærmet strøken, og at det sannsynligvis aldri hadde vært løsnet en eneste skrue på den. Jeg skiftet plugger og gearolje og brukte den som motor på slepejolla i flere år. startet alltid på første drag og slo aldri ett eneste feilslag. Solgte den for et par år siden, og så vidt jeg vet så går den like fint enda.

 

Ravns Garage i Trøgstad har mye deler til eldre påhengsmotorer, bl.a Mercury, Chrysler og West Bend

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...