Stormwatch Svart 23.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2024 Saga 30 fot? Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 23.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2024 Er nok litt blingsing med bokstaver, skroget er kanskje Sagen 30, bygget i Hommersåk utenfor Stavanger i så fall, men overbygget er i så fall bygget om totalt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2024 Sagaboats har riktignok bygget en 30-foter på 70-tallet, en Sagaling 30, men den ligner så absolutt ikke på den i annonsen. Mer om Sagaling 30 her Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Korsfjord Svart 24.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2024 Det minner om en Delfin 30. Prisen var heller stiv, vil jeg si. Her er det nok en null for mye. Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 24.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2024 Korsfjord skrev 1 time siden: Her er det nok en null for mye. Ja, selger bør være fornøyd med vrakpant. At han, etter å ha eid den i flere år, ikke vet hva han selger er ikke bra. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart Mandag 18:54 Link til dette innlegget Svart Mandag 18:54 "Lolla" Godt velholdt 32 fot Krysser står det i annonsen og det forteller meg at det er mange definisjoner av godt velholt :-) https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/360402097?ci=3 Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
index Svart igår klokken 08:40 Link til dette innlegget Svart igår klokken 08:40 Bellil skrev for 13 timer siden: "Lolla" Godt velholdt 32 fot Krysser står det i annonsen og det forteller meg at det er mange definisjoner av godt velholt :-) Den så da rimelig velholdt ut den! Hva kan du forvente til 20 kroner? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bellil Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden index skrev for 5 timer siden: Den så da rimelig velholdt ut den! Hva kan du forvente til 20 kroner? I forhold til prisen kan man nok si at den er velholdt. Spent på om prisen blir satt ned hvis den ikke selges raskt Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
index Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Bellil skrev 5 minutter siden: I forhold til prisen kan man nok si at den er velholdt. Spent på om prisen blir satt ned hvis den ikke selges raskt Pen i skroget og ikke så ille innvendig. Litt flassing på dekket er lett å fikse. Men en motor hadde jo vært greit da. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.