Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)

SamH

Recommended Posts

Sagaboats har riktignok bygget en 30-foter på 70-tallet, en Sagaling 30, men den ligner så absolutt ikke på den i annonsen. Mer om Sagaling 30 her

image.jpeg.2dbbc75c25b00e93a368290d792172b7.jpeg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 4 uker senere...
Bellil skrev for 13 timer siden:

"Lolla" Godt velholdt 32 fot Krysser står det i annonsen og det forteller meg at det er mange definisjoner av godt velholt :-)

Den så da rimelig velholdt ut den! Hva kan du forvente til 20 kroner?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
index skrev for 5 timer siden:

Den så da rimelig velholdt ut den! Hva kan du forvente til 20 kroner?

I forhold til prisen kan man nok si at den er velholdt. Spent på om prisen blir satt ned hvis den ikke selges raskt

A calm sea never made a skilled sailor 
D5L

Bellil skrev 5 minutter siden:

I forhold til prisen kan man nok si at den er velholdt. Spent på om prisen blir satt ned hvis den ikke selges raskt

Pen i skroget og ikke så ille innvendig.  Litt flassing på dekket er lett å fikse. Men en motor hadde jo vært greit da.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 4 uker senere...
Chilli Solbris skrev 53 minutter siden:

Ja det var en ny båt i gammelt skrog!

Mener å huske en P 415 til salgs på østlandet for noen få år siden med den flybridgeombyggingen, men ikke nyere motorer/ interiør, så mulig den er bygget om i etapper...

Motorene virker å være 2013 eller eldre da den type spaker samt nøkkelstart ble erstattet med ny type spaker og knappstart i 2013.

Synes den så stilig og fresh ut. Om han får 2,1 mill er jeg mer usikker på da man nærmer seg P45 og P42 pris.

Mvh. SAP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...