Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)

SamH

Recommended Posts

Spesiell Summer dream 28

Er vel en Monaco 27 dette

Hahah.. tilogmed eg som e 17 år til sommeren kunne ikke tenkt meg denne båten til og pusse opp for og så fulle med fest glae på min egen alder! :P

Men, for noen som hadde vært ett geni (som meg) og hadde hatt litt skills med oppussing hadde fått dette til en kjempeflott båt! Frister nesten og kjøpe, pusse den opp, fyllde den me 15 tommers sub woofere, anlegg, soleplattform oppå/stupe point, spotter under vann og oppi båten med en køye i bauen (som eg tror disse båtene har) kunne det blitt en kjempe flott fest båt! :D :cheers: frister ass, men e ikke dom nokk til og bruke pengene mine på det, har nokk med skole og ettersom eg ikke drikker pga billappen så har den ikke mening for meg, men for en annen som meg som leser dette får en god ide! :) :flag_bp:

sikkert trivelig å ligge i uthavn en tidlig morgen for så å starte opp motorsagmotoren og ta opp ankeret! Særdeles stygg og rotete innredning og masse man kan både brenne seg på og skade seg på om man faller. Det var mange Reodor Felgen løsninger

ja hva skal man si om denne? Unektelig litt spesiell.

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=34506469

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Svært original båt, tekst og ikke minst bilder og bildetekster :giggle:

http://www.finn.no/f...nnkode=34738111

11_850206269_xl.jpg11_1513857585_xl.jpg

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

OK akkurat :saint:

Men da er kanskje annonsen utformet og bildene lagt ut for med vilje å havne i denne tråden vil jeg formode.

For den kan jo ikke forbigås i stillhet ? Til det er den for spesiell, en slik sjanse lar man jo ikke passere ubemerket :smiley:

All reklame er god reklame sies det.

Forøvrig leit å høre om alle problemene og kostnadene båtlivet kan føre med seg, det har jeg også fått erfare.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)

Ja jeg likte spesiellt bildeteksten "Er barna fornøyde er anda og foreldrene fornøyde" :lol:

Hvorfor må jeg velge fontsize 18 hver gang for at det skal bli leselige bokstaver i innleggene forresten?

Er nok min båt ja. Annonsen er nok lagt ut med ett godt glimt i øye. Hehehe :lol:

Båten er så pass spesiell at annonsen måtte lages original.

Kort sagt båten har kostet 920 båtpenger til nå. Og med ett nytt drev så er det en kanon båt. Men jeg har ikke lyst å passere millionen.

Alt annet er jo snat byttet, gjenstår snart bare skrog og overbygg.

Men en utrolig romslig båt.

Annonsen er nå vist 1286 ganger, ikke dårlig til å kun ha vært på finn i 21,5 time :crazy:

Redigert av Manzon (see edit history)

Kan jeg få lov å pirke litt? Hvorfor ikke rydde litt før bilder? En sko, metermål og annet rusk på bordet er jo ikke salgsfremmer :wink: ...

Ser båten, bilen, huset eller hva man enn selger rent og ryddig ut, får man flere interessenter. Og det skal ikke så mye til. Har man ikke plass å gjøre av ting som flyter, må man huske på at det er plass bak kamera. Fjern ting fra der man skal ta bildet, sleng det bak deg og ta bildet. Sleng det tilbake når du tar bilde fra andre vinkler/sider. Bruk noen dekorting og pynt, samme ting kan brukes flere plasser... Her er båten ryddet før bilder http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28001607 , men jeg har glemt ei fille i en vask, og det ligger en oljedunk under båten på tilhengerbilde. Tauene til fenderene kunne vært gjemt bak fenderene for at det skal se mer ryddig ut.

Jeg tror at "morsomme" annonser nok har hatt sine glansdager. Selv gidder jeg ikke lese slike lenger.

Nå må du ikke ta dette som negativ kritikk, men mer som konstruktiv kritikk. Fokuser gjerne saklig på alt som er gjort og hvilke kostnader kjøper slipper å tenke på...

Jeg nevner bare ting jeg synes er viktig i en annonse, og jeg tror det selger bedre. Og siden du leser her ang din annonse våger jeg meg med disse tips. Jeg er kanskje pirkete, har jobbet og stresset nå i en uke med rydding og pakking før fotografen skulle komme for å ta bilder av huset vi skal selge, men jeg håper og tror vi har igjen for det etterpå...

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Helt enig, blir mer bilder, og da ryddigere. Avgjørselen om å selge Bjørg kom etter noen pils, og klokka 01:30 ble meg og fruen ferdig med annonsen. Men i farten fant vi ingen andre bilder. Men jeg kommer til å legge til enda mer bilder, og de tas i morgen etter rydding.

Fortsettelsen følger.

Annonser med caps lock på hele tiden er jeg generelt skeptisk til :smiley:

trodde først det var 2 meter under vann og 1,2 meter over :smiley: men høres mere sannsynlig med skrogtykkelse ja.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...