Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Hmm,,jeg har en båt av ubestemmelig type liggende på henger,må anses som minst et prosjekt.. slipper havarert motor da det ikke fins noen. Høres 40k fornuftig ut?Hengeren (2008) mod kan følge mot tillegg..Siden det er vår... :lol:

 

Enything goes på våren... :giggle:

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Link to post
Share on other sites

Prisen var vel grei nok ? Selv med gaffatape på rattet ;-)

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

baugspryd ?

 

Forøvrig:

 

«Ett» er tallord og «et» er ubestemt artikkel. «Ett» skal man bare bruke når det er snakk om et tallforhold (ett i stedet for to):

 

Harald hadde med seg ett brød, selv om vi hadde avtalt tre.

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

«Ett» er tallord og «et» er ubestemt artikkel. «Ett» skal man bare bruke når det er snakk om et tallforhold (ett i stedet for to):

Skulle det være noen tvil om meningen med det som er skrevet, kan man sikkert undres som du gjør, men det at det er mye dysleksi og generell dårlig norsk rettskrivning på nett, synes jeg du skal finne deg i eller finne et annet fora å hovere med dine kunnskaper. Den dagen feks BP blir et sted hvor man må ha embedseksamen i Norsk for å kunne delta, har man mistet meg.

Jeg har vært i utallige forum og jeg må si at BP er et forbilde i så henseende. Her kan folk med tonnevis av tastefeil få like mmange relevante svar som en professor i Norsk.

Norskopplæringen er det skoleverket som skal ta seg av og ikke båtfolket. Jeg kjenner superintelligente mennesker som knapt kan skrive sitt eget navn og jeg kjenner folk som skriver perfekt som aldri har fått til å slå inn en spiker eller klart å lukeparkere.....

 

RSL

Skulle du finne en skrivefeil i mitt innlegg, kan du beholde den til odel å eie

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Omtalt i Etikette:

 

Hvis du føler at du MÅ kommentere andres språk, gjør det pr IM (internmelding), ikke på forumet.
Husk at det er medlemmer som ikke har norsk som morsmål. Mennesker som lider av døvhet/dysleksi kan ha problemer med å se gramatikk/stavefeil.

 

Paradoksalt nok er det en skrivefeil her også, det heter grammatikk. :smiley:

Skal rette det opp.

Link to post
Share on other sites

«Ett» er tallord og «et» er ubestemt artikkel. «Ett» skal man bare bruke når det er snakk om et tallforhold (ett i stedet for to):

Fullstendig klar over dette Teerex, men med setningsoppbygningen Båten har to master og et baugspyd, gikk jeg ut fra at selgeren hadde glemt en t. Da han først nevnte antallet på mastene, deretter; og et baugspyd.

 

Forøvrig skriver jeg en del feil som alle (les; noen) andre, og leser all for sjeldent korrektur før jeg trykker "Post innlegg". :wink:

Et bagspyd. Ikke ett baugspyd.

Et bagspyd? Ikke ett baugspyd? Vel, om du først skal rette innleggene til andre BP brukere, bør du kanskje prøve å skrive riktig selv også :wink:

Link to post
Share on other sites

Den plattformen på prinsessen tar jo kaka!

Ikke mye som minner om rems prosjekt her...her er det bare og ta det vi har liggende av planker og dundre det i sammen til noe.

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...