valvolainen Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Greit at windy er et et 'merkenavn' men synes dette var noe vel optimistisk: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40257266 Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Greit at windy er et et 'merkenavn' men synes dette var noe vel optimistisk: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40257266 Enything goes på våren... Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Hmm,,jeg har en båt av ubestemmelig type liggende på henger,må anses som minst et prosjekt.. slipper havarert motor da det ikke fins noen. Høres 40k fornuftig ut?Hengeren (2008) mod kan følge mot tillegg..Siden det er vår... Enything goes på våren... Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Teerex Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 (redigert) Prisen var vel grei nok ? Selv med gaffatape på rattet ;-) Redigert 8.Mars.2013 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Folk I Båt Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Siden jeg har slengt med leppa omkring språkbruken til AY kan jeg vel også si at det er en av "agentene" dems som hele tiden har vært mer nøktern og saklig i båtbeskrivelsene. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40196315 Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 "Båten har et klassisk tidløst design med to master og et baugspyd." Bare ett baugspyd? Nei da er ikke jeg intr. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 D må være den mest overprisa båten i år Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Et bagspyd. Ikke ett baugspyd. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 hehe, så på bildene før jeg så på prisen. Tenkte i hodet mitt <<tja, kanskje rundt 100.000,->> ups, der tok jeg feil. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Teerex Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 (redigert) baugspryd ? Forøvrig: «Ett» er tallord og «et» er ubestemt artikkel. «Ett» skal man bare bruke når det er snakk om et tallforhold (ett i stedet for to): Harald hadde med seg ett brød, selv om vi hadde avtalt tre. Redigert 9.Mars.2013 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Slangemannen Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Mulig de har fått på en ekstra 0 i prisen. Var ingenting som tyder på at den skal koste så mye. Mulig det er godt prutningsmonn på den. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 «Ett» er tallord og «et» er ubestemt artikkel. «Ett» skal man bare bruke når det er snakk om et tallforhold (ett i stedet for to): Skulle det være noen tvil om meningen med det som er skrevet, kan man sikkert undres som du gjør, men det at det er mye dysleksi og generell dårlig norsk rettskrivning på nett, synes jeg du skal finne deg i eller finne et annet fora å hovere med dine kunnskaper. Den dagen feks BP blir et sted hvor man må ha embedseksamen i Norsk for å kunne delta, har man mistet meg. Jeg har vært i utallige forum og jeg må si at BP er et forbilde i så henseende. Her kan folk med tonnevis av tastefeil få like mmange relevante svar som en professor i Norsk. Norskopplæringen er det skoleverket som skal ta seg av og ikke båtfolket. Jeg kjenner superintelligente mennesker som knapt kan skrive sitt eget navn og jeg kjenner folk som skriver perfekt som aldri har fått til å slå inn en spiker eller klart å lukeparkere..... RSL Skulle du finne en skrivefeil i mitt innlegg, kan du beholde den til odel å eie Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Ingar Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Omtalt i Etikette: Hvis du føler at du MÅ kommentere andres språk, gjør det pr IM (internmelding), ikke på forumet.Husk at det er medlemmer som ikke har norsk som morsmål. Mennesker som lider av døvhet/dysleksi kan ha problemer med å se gramatikk/stavefeil. Paradoksalt nok er det en skrivefeil her også, det heter grammatikk. Skal rette det opp. Sitér dette innlegget Link to post
Fabricius Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Jeg er generelt skeptisk til utropsprisene på finn.no, og synes vel dette er et godt eksempel på en altfor forhåpningsfull selger: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40187187 Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Vi forsøker derfor å finne noen som fortjener å overta henne. Man får jo en ny bavaria for denne prisen Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Enzo Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Men har man lyst på en vindø så kjøper man da ikke ny bavaria. Men annonse av båt med ett (1) bilde i annonsen, lykke til :) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 «Ett» er tallord og «et» er ubestemt artikkel. «Ett» skal man bare bruke når det er snakk om et tallforhold (ett i stedet for to): Fullstendig klar over dette Teerex, men med setningsoppbygningen Båten har to master og et baugspyd, gikk jeg ut fra at selgeren hadde glemt en t. Da han først nevnte antallet på mastene, deretter; og et baugspyd. Forøvrig skriver jeg en del feil som alle (les; noen) andre, og leser all for sjeldent korrektur før jeg trykker "Post innlegg". Et bagspyd. Ikke ett baugspyd. Et bagspyd? Ikke ett baugspyd? Vel, om du først skal rette innleggene til andre BP brukere, bør du kanskje prøve å skrive riktig selv også Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 Prøver ikke å rette. Var bare denne et/ett problematikken jeg tenkte på. Og den har ikke noe med rettskriving å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 Et bagspyd? Ikke ett baugspyd? Ingen av delene. Den har en klyverbom. Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 Vel det får du ta opp med han som skrev annonsen! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 Stilig overbygg på denne Barbaria'en. Må være mye mer praktisk og koselig enn å stå ute i vær og vind. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Stjerneglimt Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 Det verste er at den sikkert hadde solgt som f... også. Men halve morroa med seilbåt er å "kjenne på" elementene. Klær Skipper Worse, klær! Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
beauty of aqua Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Den plattformen på prinsessen tar jo kaka! Ikke mye som minner om rems prosjekt her...her er det bare og ta det vi har liggende av planker og dundre det i sammen til noe. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Alternes. Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 (redigert) Århundrets kupp!! 36 ft, 2000 mod motor. kr 90 000!! http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=38116172 Dette må jo være et meget bra emne for restaurering Redigert 11.Mars.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.Mars.2013 Del på Facebook Svart 12.Mars.2013 Litt dyrt kanskje? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40231790 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.