Jump to content

Erfaringer med Viksund 340 st cruz?


SeS_

Recommended Posts

Da gir jeg opp Viksund 340 i denne omgang.. Først var det bredden på båtplassen, men nå viser det seg at jeg får store problemer med dybden også, dersom jeg velger båt med fast aksling.

Tror ikke det er ment to be, så nå har jeg gått ned litt i størrelse og skal kikke på en Nor Star 290 i neste uke :) Kan sikkert være litt fornuftig også med tanke på å få fruen litt mer interessert i båt og ta det steg for steg med en mindre båt. I tillegg blir det penger igjen :) Får heller se hvor fort 3- fots syken dukker opp igjen ut over sommeren :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Jeg har en Viksund 320 som er oppgitt til 3,45 m bredde, båtplassen min er 3,70 m og da har jeg god plass i båsen. Jeg har kjøpt bryggefendere på Maritim som jeg har festet på utriggerene for å unngå å få skader, dersom jeg skulle være så uheldig å dunke borti, de bygger bare 6 cm så de stjeler ikke så mye av båtplassen din.

Quicksilver

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...