Jump to content

BP-treff Sunnmøre 2011.


Eureka

BP-treff sunnmøre 2011  

46 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Stemmer rett og slett "Tja" i og med at det er veldig avhengig av både arbeid og diverse andre spikrede gjøremål utover sommeren. Men er jeg hjemme og har muligheten så ser jeg ikke bort fra at jeg tar turen. Mange fine plasser i området Raudøya og utover, men må si at jeg har visse motforestillinger mot å trykke meg innover i fjordene... men det er jo min smak da vel å merke :rolleyes:

Må vel kjøpe vimpel først kanskje... :eek:

Link to post
Share on other sites

S.Y.Laud, ja, du har jo ei smekker skute,så det hadde vært artig å tatt den nærmere i øyesyn :) Så den for leden under grå burka da jeg kjørte til Langevåg :)

 

Er forsåvidt enig i at å trøkke seg inni en fjord ikke er et must. Sola holder seg vel også lenger på himmelen i mere åpent område.

Bare kjekt at det kommer forslag som jeg ikke har vært på. Ypperlig mulighet til å bli kjent med nye plasser.

Link to post
Share on other sites

S.Y.Laud, ja, du har jo ei smekker skute,så det hadde vært artig å tatt den nærmere i øyesyn :) Så den for leden under grå burka da jeg kjørte til Langevåg :)

 

Tja, vet ikke om alle vil si at "smekker" er ordet som beskriver den best, men jeg er veldig fornøyd med båten selv om den tar litt plass.

Den ligger under grå burka ja, og blir liggende slik enda ei stund. Er på havet på jobb for tiden, og har enda over to uker igjen før jeg kommer meg hjem. Men da skal det ikke drøyes nevneverdig før den forsvinner ser jeg for meg. Håper på noen fine turer utover våren og sommeren, og høsten også for den del.

Link to post
Share on other sites

Skal vi lage ein ny tråd med avrøysting?

 

Alternativa som har kome fram så langt er:

  • Akvariet v/Ålesund
  • Alnes
  • Øye i Hjørundfjorden
  • Lille Kalvøy i Ellingsøyfjorden
  • Ikornes i Sykkylven
  • Bjørke
  • Sæbø
  • Raudøya
  • Klungsvågen på Eika

Andre forslag? (Må vel kutte ned til 3-4 alternativ før ei eventuell avrøysting).

Og kva med tidspunktet?

Eg reiser sørover på seglkurs 6.-16. juni...

Redigert av Steinsvik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Stryk Akvariet, som ikke kan brukes pga ankringsforbud og værutsatt. Bjørke, Øye og Sæbø bør også strykes pga blir langt for de som kommer nord og sørfra.... Seilerhytta ved Langevågsholmane kan vel føyes til vil e tro, men der bør en vel kanskje få en avtale hvis vi blir mange. Flere tips ?

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Ikke andre tips enn de som igrunn allerede har kommet inn. Jeg synes det som "haggen" er inne på er en god idè, ett eller annet sted mellom Flø og Eika... Mange nok steder å velge mellom deromkring skulle en tro. Men kom gjerne med andre forslag de som har noen å komme med, og noen av "fjordaforslaga" bør jo kanskje også bare stå slik at det blir litt spredning i valgmulighetene og litt for enhver smak?

Link to post
Share on other sites

Kanskje Borgarøya i Ulstein kan være noe. Ikke strøm eller sanitæranlegg.

Men hvem trenger det. :flag_bp:

Det er omtrendt midt mellom Flø og Eika, så det må jo være perfekt :-)

 

 

http://www.ulstein.kommune.no/Modules/article.aspx?ObjectType=Article&Article.ID=914&Category.ID=798

 

http://www.kulturnett.no/institusjoner_og_kulturminner/institusjon_og_kulturminne.jsp?id=T11446433&pageid=4

Redigert av TB2855 (see edit history)

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

 

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...