Brodern Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Jeg har brukt den en stund nå, men ikke sånn kjempemye. Holder på å flytte, så det meste er pakket ned. Men denne DX´n og antenna + power er igjen :) Radioen virker bra. Bedre enn spådommene fra folk på andre forum i bla Sverige. Det er litt mørk lyd i høyttaleren på den. Lyden er veldig kraftig og fin, men litt mørk. Men hjemme bruker jeg ekstern høyttaler uansett, og det samme bør man i bil eller båt også. Det kommer jo en brukertest en dag, men ikke før jeg har fått testa den ordentlig. Men litt har jeg skrevet. ligger litt her, http://privatradio.createforumhosting.com/k-po-dx-5000-mottatt-en-liten-kikk-pa-en-kjekk-radio-t1178.html Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 9.April.2011 Link til dette innlegget Svart 9.April.2011 Satt opp masta mi i dag Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
salti Svart 9.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2011 såg bra ut det da! men kansje noe i overkant på en båt....? kommer nok til å ta med hånd apparatet med i båten først for å se om det er mer aktivitet der enn på land. hvis det er like dødt til sommeren så får jeg vel la boksene gå i støypen til min nye fortøyning!!........ Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 9.April.2011 Link til dette innlegget Svart 9.April.2011 (redigert) Kommer an på båten det :) I en seilbåt er det der helt greit. For mange har jo master som er 9 meter og lengre :) Men selve antenna her er ikke noe særlig i en båt uansett. Legger ved et bilde av mine antenner på båten :) Redigert 9.April.2011 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.