Jump to content

pr radio-(walkie talkie) i båt


salti

Recommended Posts

Jeg har brukt den en stund nå, men ikke sånn kjempemye. Holder på å flytte, så det meste er pakket ned. Men denne DX´n og antenna + power er igjen :)

 

Radioen virker bra. Bedre enn spådommene fra folk på andre forum i bla Sverige.

 

Det er litt mørk lyd i høyttaleren på den. Lyden er veldig kraftig og fin, men litt mørk. Men hjemme bruker jeg ekstern høyttaler uansett, og det samme bør man i bil eller båt også.

 

Det kommer jo en brukertest en dag, men ikke før jeg har fått testa den ordentlig. Men litt har jeg skrevet. ligger litt her, http://privatradio.createforumhosting.com/k-po-dx-5000-mottatt-en-liten-kikk-pa-en-kjekk-radio-t1178.html

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

såg bra ut det da! men kansje noe i overkant på en båt....? kommer nok til å ta med hånd apparatet med i båten først for å se om det er mer aktivitet der enn på land. hvis det er like dødt til sommeren så får jeg vel la boksene gå i støypen til min nye fortøyning!!........

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...