Omegaen Startet 8.April.2011 Del på Facebook Startet 8.April.2011 Hei. Har prøvd å søke etter mal for hullet til mercruiser alfa drev, men finner ikke noe. Jeg er egentlig på jakt etter vinkelen på transomen på båten min (Sandvik 22 daycruiser). Hullet som er der i dag er for mercruiser alfa one. Jeg skal ha inn et VP 280. På malen til VP-drevet står det en tabell med forskjellige høyder som hullet skal være på fra underkant på skroget av båten og opp til underkant hullet til drevet ved forskjellige grader på transomen. Jeg lurer derfor på om det kanskje kan stå noen slike høyder på malen for mercruiserdrevet også? Slik at jeg kan måle høyden opp til hullet som er der i dag og se i tabellen hvor mange grader transomen er slik at jeg får montert drevet i riktig høyde. Eller hvis noen vet hvor mange grader transomen er på en Sandvik 22 kanskje?? Mvh Morten Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Omegaen Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 ingen som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
adeneo Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Kanskje denne kan brukes??? Sitér dette innlegget Link to post
king kong Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 ingen som kan hjelpe meg? Kjøp deg en justerbar vinkel med gradeavlesning. Tipper maxbo har slike. (pass på og få en med lange ben) MVH K.K Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.