Martinal94 Startet 12.April.2011 Del på Facebook Startet 12.April.2011 Hei Jeg tenkte og kjøpe fotpedal fra Bob's machine. Koster $95 http://www.bobsmachine.com/Products/controls_foot.cfm Den til johnson Sendte mail og spurte om frakt og toll han sa han ikke kunne finne tolla, men frakta svarte han: Shipping cost with UPS will be $65 Så jeg lurer hvordan jeg finner tolla? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Det er da ikke firmaet der nede som skal bry seg med toll/moms. Det skal legges på totalsummen når pakka kommer til Norga. Totalsum=kjøpesum+frakt, + tollbehandlingsgebyr. eller er "tolla" noe annet du mener ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Martinal94 Svart 12.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2011 Nei, er toll/moms jeg mener, men jeg skjønner ikke hvordan jeg finner den ut. Gikk på toll.no på kalkulatoren der fant jeg bare klær og bil kalkulator Sitér dette innlegget Link to post
S.Y.Laud Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 "Tolla" er ikke noe du trenger å tenke på før du får regning fra tollmyndighetene etter at du har kjøpt. Det er kanskje ikke toll på varene heller... men norsk moms må du ihvertfall regne med å måtte betale. Du får nok faktura skal du se, så ikke tenk på det...! Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 Det er ikke tollgebyr på sånne ting, men du må plusse på 25% moms på kjøpesummen og frakten. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
skibsplast ohoi Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 Varen vil koste litt i overkant av 900 kr inklusive frakt. Sendes dette med posten må du betale ca 250 kroner for forenklet tollbehandling og MVA. Dette må betales når du henter pakken. Sendes det med et annet spedisjonsfirma vil du få faktura på MVA og for tollbehandling i posten. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
GlennIversen Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 Hva med å sjekke DISSE PEDALENE de befinner seg i norge og koster vel ca det samme. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Martinal94 Svart 13.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2011 Tusen takk for alle svar, Og spesielt deg GlennIversen blir at jeg kjøper der isteden:D Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 Tusen takk for alle svar, :D Bare tilfeldig at jeg så annonsen deres på nettet her om dagen, så bare hyggelig. Snakk med Bent der inne hos gutta på Ravns, så får du kjempefin kundebehandling. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Honduras Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Til de pedalene finnes også en bunnplate som gir deg mulighet til å justere pedal fram og tilbake. Vurder å kjøpe den også. Hadde en speedbåt med Bobs pedal for noen år siden, og det var greit å justere pedalen når ungene skulle kjøre osv. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Martinal94 Svart 14.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2011 Da var den bestilt, fikk den til frakt til kun 100, så ble bare 1400. Ja, vis ikke jeg får til og lage en slik funskjon så får jeg nok kjøpe en sånn en også :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.