Jump to content

Farlige bensintanktilkoblinger på Biltema.


Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Hei igjen båtfolket.

 

Jeg kjøpte meg en tanktilkobling fra Biltema, siden min gamle sugde inn luft. Da jeg byttet denne tilkoblingen byttet jeg også primeblæra. Og da jeg testet dette, så pumpet jeg og det lakk som f*** :headbang: Og jeg skulle da dra den ut, så det ikke skulle bli mere søl, så da satt den fast! Jeg fikk revet den ut tilslutt, men den satt godt. Min tank er orginal yamaha, og jeg snakket med noen på en båtshappe, de sa det var slik de uorginale er. Jeg enkelt og greit bare bestilte en orginal yamaha plugg. Det er rett og slett farlig å ha de sånn hvis de plutselig skulle begynne å lekke?

 

Har noen av dere også hatt dårlige erfaringer med slike kontakter?

 

Mvh

Kaptein Fredrik

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Har ikke no erfaring med de koblingene,men bilen min holdt på å brenne ned pga bensinslange fra biltema, denne slangen skilte seg og gikk i oppløsning bare etter 3-4 uker... var nede og klaget og da ble de fjærnet fra hyllene med engang, men om de som henger der nå er bedre vet jeg ikke...men jeg kjøper ikke no slikt igjen der!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...