Jump to content

Avrøysting: BP-treff Sunnmøre 2011


S/Y Emma

Recommended Posts

Jeg lå inne på Øye i hele helga og tok meg en snartur innom Bjørke, for første gang, på vei hjem. Jeg nevnte jo den plassen tidligere som et alternativ til treff... Der er det nå lagt ut en ny flytebrygge med et 40-talls båser, men jeg tipper de fleste er private. Gikk ikke i land, med det er jo mulig det er skilting om gjesteplasser. Tok turen inn dit for å titte litt om det var en plass jeg kunne tenke meg å ligge en helg...men jeg tror ikke det.. synes ikke det var så henrivende. Fine fjell selvfølgelig, men etter å ha gått, stått og sitte med blikket på Slogen og fjella rundt Øye i 3 dager, så blir man kanskje litt mettet.

 

Natt til lørdag ble det forøvrig et helsikkes vær på Øye. Kraftig vind rett inn fjorden og bølger som kastet rundt på båter. Folk ble sjøsyke til kai og alle man på brygga var ute og sikret båtene og hjalp hverandre. Blei et leven i regn, bølger og vind. Lå med akter inn men heldigvis 2 større båter på utsiden som tok unna det væste.

Hørte det var nervøst i Brosundet også. Ble litt OT, men men.. :)

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Uten å lese igjennom tråden på nytt... ble det enighet om noe sted og tid?

 

For min egen del så dukket det opp arbeidshelg nå til helga 8.9.10 juli, men i skrivende stund er jeg usikker på hvilke dager jeg har seinvakt og tidligvakt. De ulike kombinasjonene gir uansett en mulighet til å delta på ett eller annet vis, fortrinnsvis Lille Kalvøy.

 

Båten setter kursen over Stad mandag neste uke og da blir båten borte i 3-4 uker, så neste mulighet blir uti august.

Backupplanen min blir å stille med Busteren og telt i perioden frem til da :)

Link to post
Share on other sites

Uten å lese igjennom tråden på nytt... ble det enighet om noe sted og tid?

 

Båten setter kursen over Stad mandag neste uke og da blir båten borte i 3-4 uker, så neste mulighet blir uti august.

 

 

Ser ut som Lille Kalvøy leder....når stoppes avstemmingen :confused:

Planlegger også å gå over Stad i helgen. I august er det også flere treff f. eks i Ørsta og Haramsøya som man bør ta hensyn til.

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...