Jump to content

BP treff i Sunnhordalandsbassenget ?


SeaQueen

Recommended Posts

Jeg sitter og lurer på om ikke vi bør prøve å få til et treff i Sunnhordalandsbassenget for Baatplassen???

 

Jeg har forslag som Røyksundkanalen (da må vi vente til sesongen er på topp, da er det strøm og butikk), eller kanskje Fjeldberg....

 

Hvordan stiller folket seg til dette?? Kanskje en helg litt på forsommeren kunne vært en ide??

Link to post
Share on other sites

Høres kjempe koselig ut!

Jeg har omtrent ikke venner med båt,så må innrømmet at det hadde vært gøy og få noen bekjente med samme interesse som meg selv.

Føler liksom litt at jeg sitter og snakker med en stein når jeg tar opp temaet båt med venner :headbang:

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

For alle som skal allikevel tilbringe påsken på sjøen i Sunnhordalandsbassenget, hva med et lite prøvetreff skjærtorsdag på Fjeldberg??

 

Da skal jeg ut og prøve den nye båten min... ikke for at båten er ny, men ny for meg!!!!

Fjeldberg høres bra ut! Vi er i området, og kommer innom!

Link to post
Share on other sites

Blir kanskje litt for langt for oss fra arna i bergen og dit nu i påske men hadde vært kjekt en gang :thumbsup: Vet ikke helt hvor lang tid vi hadde brukt i 7 knops hastighet :sailing:

tja,du har vel ca 65 nautiske mil ned...med 7 nautiske i timen,skulle vel det bli i underkant av 10 timer..

 

Jeg har båten et godt stykke sør for deg,nærmere bestemt nordåsvannet.

Har vel i underkant av 50 nautiske.marsjer med ca 15 knop,så bruker ett sted mellom 3 og 4 timer...perfekt dagsetappe!

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Går ferje til fjeldbergsund fra Halsnøy og Bjoa. Tunell fra Halsnøy til Kvinnherad, event. ferje fra STord til Halsnøy og så til Fjeldberg.... Blir mer praktisk andre plasser dersom noen ønsker bil...

 

Men Skjærtorsdag blir det fjeldberg, så får vi se i mai om vi finner en annen plass.... Røyksundkanalen på Bømlo er også en fin plass, men da får vi kort reisetid....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...