Jump to content

BP treff i Sunnhordalandsbassenget ?


SeaQueen

Recommended Posts

Kjedelig sea queen :nonod: Kjenner følelsen når ting ikke går som planlagt :rolleyes: Har problemer med dieseltanken i båten min. Får ikke tømt tanken helt selv om bunnslangen er løsnet :headbang: Har hadt problemer med vann inn pga lekkasje og håper at det hjemmelagde tanklokket er tett :worry: Brukte en blindplugg av metall som passet i jengene og smørrer på fett hver gang jeg har løsnet lokket for at det ikke skal sitte helt fast. Siden det er struping på lokket så har jeg vurdert å ikke bruke O ring siden den bare tyter ut over på en kant på inntaket.

Redigert av cheetah (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fjelberg er vel den lille plassen der landhandleren ikke selger kondomer i håp om å få opp folketallet i bygda (var ett program fra stedet for en tid tilbake, på NRK tror jeg)

Dette her innslaget på NRK er vel verdt å se for noen og enhver, Sunnhordlandstreff eller ikke :thumbsup:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Dette her innslaget på NRK er vel verdt å se for noen og enhver, Sunnhordlandstreff eller ikke :thumbsup:

Et utrolig flott program! Jeg så det da det gikk på TV, og dette var et hyggelig gjensyn. Særlig for meg som er østlending med begge foreldre oppvokst i Sunnhordland. Jeg tilbrakte alle sommerferier i oppveksten i Åkrafjorden. Satser på å ta båten til det fantastiske Sunnhordlandsbassenget en dag. Men da må jeg få ordnet meg minst 4 uker sammenhengende sommerferie, og det har hittil ikke skjedd i mitt 24 årige yrkesaktive liv.... :nonod:

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

jeg har ikke vimpel.. Jeg har heller ikke båt som virker... Hentet båten, men neo gikk galt. Så i stedet for å ligge på fjeldberg, ligger jeg i havn og skrur. Må visst ha ny dempeplate, altså må gearen av, og ny plate bestilles....

 

Synd, for jeg gledet meg til sjøpåske i år!!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...