Jump to content

BP treff i Sunnhordalandsbassenget ?

SeaQueen

Recommended Posts

Kjedelig sea queen :nonod: Kjenner følelsen når ting ikke går som planlagt :rolleyes: Har problemer med dieseltanken i båten min. Får ikke tømt tanken helt selv om bunnslangen er løsnet :headbang: Har hadt problemer med vann inn pga lekkasje og håper at det hjemmelagde tanklokket er tett :worry: Brukte en blindplugg av metall som passet i jengene og smørrer på fett hver gang jeg har løsnet lokket for at det ikke skal sitte helt fast. Siden det er struping på lokket så har jeg vurdert å ikke bruke O ring siden den bare tyter ut over på en kant på inntaket.

Redigert av cheetah (see edit history)
  SeaRaymond skrev On 17.4.2011 at 19.46:

Fjelberg er vel den lille plassen der landhandleren ikke selger kondomer i håp om å få opp folketallet i bygda (var ett program fra stedet for en tid tilbake, på NRK tror jeg)

Dette her innslaget på NRK er vel verdt å se for noen og enhver, Sunnhordlandstreff eller ikke :thumbsup:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner
  SveinHa skrev On 18.4.2011 at 20.12:

Dette her innslaget på NRK er vel verdt å se for noen og enhver, Sunnhordlandstreff eller ikke :thumbsup:

Et utrolig flott program! Jeg så det da det gikk på TV, og dette var et hyggelig gjensyn. Særlig for meg som er østlending med begge foreldre oppvokst i Sunnhordland. Jeg tilbrakte alle sommerferier i oppveksten i Åkrafjorden. Satser på å ta båten til det fantastiske Sunnhordlandsbassenget en dag. Men da må jeg få ordnet meg minst 4 uker sammenhengende sommerferie, og det har hittil ikke skjedd i mitt 24 årige yrkesaktive liv.... :nonod:

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...