Jump to content

6-9 sider med Auto i et 64 siders båtblad?


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

Foreløpig skal skrive om fritidsbåter, ungdom på sjøen og land perler ved havet. Vi er inntressert å høre fra dere hva dere syns.

 

Først vil jeg si at jeg ikke ønsker å ta drepen på ungdommelig pågangsmot, jeg abonnerer på "Båtens verden" nettopp for å støtte ungdom som vil noe. Jeg kommenterer heller aldri skrivefeil, men siden du legger hodet på stabben og vil utgi båtblad, er det første dere bør konsentrere dere om kanskje å få vekk en del grums. Skal dere skrive om land og perler etc...

Microsofts automatiske orddeling er ikke laget for norske forhold.

Gudene skal vite at jeg har en del skriveleifer jeg også, men så skal jeg ikke utgi blad heller :cool:

 

Dere ønsker å fokusere på ungdom på sjøen. Da har du nok silt vekk veldig mange potensielle lesere. Dessuten kanskje de mest pengesterke som har råd til å abonnere. Skal dere utgi en trykket blad eller web-magasin? Ungdom bruker kanskje ikke mest penger i bladkiosken.

 

10-15% bilstoff i ett båtblad... Nok til at jeg hadde valgt ett annet. Det er mange nok å velge mellom.

 

Når det er sagt. Lykke til !! :thumbsup:

 

Mitt råd er å favne litt bredere enn bare ungdom, men hold dere tro mot båt og det maritime. Det skal være evig nok å skrive om på det feltet.

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei.

Det med skrivefeil, er jeg absolutt enig i! Det er noe vi prøver å få bort så fort som mulig. Det siste innlegget var utrolig dårlig skrevet, det beklager jeg.

 

Vi vil ikke skrive kun for ungdommen. Vi vil ha en egen "kategori" som heter f.eks. Ung på sjøen. Navnet er ikke bestemt enda. Vi har også planer om å teste motorbåter som f.eks. Goldfish og Cormate til seilbåter som BB-15, til gamle skuter. Det skal tilslutt bli en god stoffmiks. Vi skal også skrive om fine strender og bukter langs hvalerkysten.

 

Mvh Jakob

Ansvarlig Redaktør

Båtfrelstmagasinet

www.baatfrelst.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...