BåtfrelstMagasin Startet 23.April.2011 Del på Facebook Startet 23.April.2011 Hei dere! Hva synes dere om å gjort en liten vri. Laget et 64 siders båtblad, med 6-9 sider med Auto? Et forsøk vi vil høre deres mening om! - Båtfrelststaben Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 Min mening er at vil jeg ha informasjon om Auto kjøper jeg dertil egnede blader. Noen mix har jeg ikke sansen for her og nå. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 Auto? Mener du bil eller verksteder? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 (redigert) biler i bilblad og båter i båtblad - damer i manneblader er mere en nok bilreklamer etc som det er Redigert 24.April.2011 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
bliss X Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 Høres greit ut det, men jeg stiller meg tvilende til at det er behov for flere båtblader i Norge. Hva slags innhold skal bladet ha? Sitér dette innlegget Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 26.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2011 Hei og takk for svar, Foreløpig skal skrive om fritidsbåter, ungdom på sjøen og land perler ved havet. Vi er inntressert å høre fra dere hva dere syns. Takk for svar på auto idéen vi skal ta til oss hva dere syntes :) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 (redigert) få heller 6- 9 sider med damer Redigert 26.April.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 (redigert) Foreløpig skal skrive om fritidsbåter, ungdom på sjøen og land perler ved havet. Vi er inntressert å høre fra dere hva dere syns. Først vil jeg si at jeg ikke ønsker å ta drepen på ungdommelig pågangsmot, jeg abonnerer på "Båtens verden" nettopp for å støtte ungdom som vil noe. Jeg kommenterer heller aldri skrivefeil, men siden du legger hodet på stabben og vil utgi båtblad, er det første dere bør konsentrere dere om kanskje å få vekk en del grums. Skal dere skrive om land og perler etc... Microsofts automatiske orddeling er ikke laget for norske forhold. Gudene skal vite at jeg har en del skriveleifer jeg også, men så skal jeg ikke utgi blad heller Dere ønsker å fokusere på ungdom på sjøen. Da har du nok silt vekk veldig mange potensielle lesere. Dessuten kanskje de mest pengesterke som har råd til å abonnere. Skal dere utgi en trykket blad eller web-magasin? Ungdom bruker kanskje ikke mest penger i bladkiosken. 10-15% bilstoff i ett båtblad... Nok til at jeg hadde valgt ett annet. Det er mange nok å velge mellom. Når det er sagt. Lykke til !! Mitt råd er å favne litt bredere enn bare ungdom, men hold dere tro mot båt og det maritime. Det skal være evig nok å skrive om på det feltet. Redigert 26.April.2011 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 26.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2011 Hei. Det med skrivefeil, er jeg absolutt enig i! Det er noe vi prøver å få bort så fort som mulig. Det siste innlegget var utrolig dårlig skrevet, det beklager jeg. Vi vil ikke skrive kun for ungdommen. Vi vil ha en egen "kategori" som heter f.eks. Ung på sjøen. Navnet er ikke bestemt enda. Vi har også planer om å teste motorbåter som f.eks. Goldfish og Cormate til seilbåter som BB-15, til gamle skuter. Det skal tilslutt bli en god stoffmiks. Vi skal også skrive om fine strender og bukter langs hvalerkysten. Mvh Jakob Ansvarlig Redaktør Båtfrelstmagasinet www.baatfrelst.com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.