Una Startet 25.April.2011 Del på Facebook Startet 25.April.2011 Sist mandag mistet jeg et halskjede med gifteringen på i vannet . Tenkte at det den er ingen vits i å dykke etter da stedet er et gammelt verft med mye søle og rask på bunnen, det er og relativt dypt . En kjenning som dykker ville prøve og idag en uke etter ble det dykket. Etter 15 min søk på 15 meters dyp og på sølebunn ble det funnet. Stor glede i hjemmet Hva har du mistet i vannet ? og fikk du det opp igjen eller er det borte ? Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
MajorAndy Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Jeg mistede min tegnebog en mørk aften for et år siden. Komplet med pas, penge, alle kreditkort, kørekort, adgangskort til arbejde mm. Ledte alle steder i båden og bilen og hjemme uden held og hyrede til sidst en dykker. Han fandt tegnebogen på 4 meter vand da den havde ligget i 24 timer. alt overlevede uden skader efter lidt hårtørrer og moderat fysisk pres. Passet er lidt krøllet men ikke noget man lægger mærke til. Her ses det store øjeblik da dykkeren kom op med tegnebogen! Heureka! andy Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 hei faren min mast telefonen sin midt ute på bjørnefjorden. mobilen ligger på over 200 meters dypø. det skipe var at han holdt på å selge en bil, der kontaktnummeret til skjøperene var den mobilen..... Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Jeg mista grillrista ti Cobb'en på Hankø i oktober, dattera til en venn hoppet i vannet og fikk den opp igjen. Ellers så har jeg donert flere mobiltelefoner og solbriller til kong Neptun gjennom årenes løp. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 (redigert) Det der er ikke ei tegnebok , men en lommebok Major. Selv har jeg bare mistet et par påhengere, mobiltelefonen til x`n og en kampingstol. . Red: Mistet også endel oppkast over rekka en gang.. Redigert 25.April.2011 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
VO`n Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Solbriller.... blitt noen av dem på havets dyp.. og en dregg eller 2... Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Mistet nettopp ankeret Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Det blir en lang liste:-) Har heldigvis dykkerutstyr så det har som regel du(y)kket opp igjen, har også funnet nøkkler og lommebøker for fortvilede folk. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
MajorAndy Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 hifo: Med 25 kreditkort mm i den mener konen, at den er alt for stor til at være en lommebog. Hun synes at jeg ligner en jysk hestehandler hvergang jeg tager "lomme"bogen frem. Den kan i øvrigt ikke være i lommen. Det var derfor den røg i vandet..den lå i sidelommen til vindjakken da den var for stor og tung til at ligge i inderlommen. Men hvodan kan man undvære alle sine kreditkort og medlemskort...? Nå, der var et sidespring. Da jeg fortate om hændelsen på min Facebook-profil fik jeg en kommentar fra en ven, der sejler meget: "Hernede i Tyskland har alle fiskene i havnen en mobiltelefon og et par solbriller...." Andy Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Grillrista til Cobben har blitt mistet flere ganger, og kona mistet sin Bang&Olufsen mobiltelefon i Middagsbukta! Måtte tas på forsikringen Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Mobiltelefon,solbriller,verktøy,skruer,muttere,skiver og den slags,dregg, og et glass...Tror det er det hele Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 klokka mi , helt ny vanntett samsung mobil. prøvde og ringe til den en halvtimes tid før den ikke ville mer og "nummeret var ikke i bruk" hadde nåkk glemt meg ut å lagt den på dekke bak og kjørt ut i karmsundet i litt sjø og dermet var det gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 har vel blitt et par fiskestenger, en del sluker, skruer, bolter, muttre, solbriller, nøkler, diverse verktøy og en mobiltelefon.. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
hifo Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 (redigert) Har en bekjent som presterte å miste kalesja i vannet og dra den inn i propellen i indre havn Risør.. Redigert 25.April.2011 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
småbåtentusiasten Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Gikk med husnøklene i hånden på brygga. Snublet litt og .... Skal ikke gjøre det mer. Lover... Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Foruten Solbriller,verktøy,telefon etc så presterte jeg og miste en DASS engang.. den var bare noe drit alikevel så borte blei den Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Seilaren Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Har mistet to påhengere, masse verktøy, vinsjhåndtak, trekkfisker til riggen, VHF, skipsbagen med klær, fendere, flagg og alt mulig rart... Mistet faktisk hele riggen i vannet en gang jeg skulle rigge ned... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
-stig- Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 har faktisk berget veldig bra selv.... en påhengs bare.. men her om dagen mistet ett kvinnelig besetningsmedlem her ombord telefonen da hun gikk over gangveien.. resultatet var en lengre ROV redningsaksjon... mange triks ble brukt men ingen telefon... litt for grov bunn og masse skrot her ved kai... Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 solbriller, verktøy, i tillegg klarte jeg og miste bly belte til dykkerutstyret... bare på med maska og ned og hente.... Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 mistet to mobiler i fjord sommer, men hentet begge to opp igjen, også har jeg mistet et par snusbokser... Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
FredrikW Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Har mista låsekoppen til Snap Off-rattet, diverse verktøy, et anker med kjetting(siden "noen" glemte at tauet ikke var fast i båten), og et Humminbird ekkolodd(!). Og i fjor presterte jeg å kaste et Kystaltlas på sjøen (sank som et lodd) da jeg skulle legge det på innsiden av vindskjermen, men så en annen vei og "la" det på utsiden av vindskjermen... Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Ja, grillrista til kobben.. innmaten til gassbluss + bilnøkkel til 2000,- daler... Sitér dette innlegget Link to post
båtbåtbåtbåt Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Mista den eneste bitsholderen ink, yndlings stjernebits i helgen da jeg absolutt skulle flytte på ett gatt Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 har bare mistet en mobiltlf.på sjøen jeg da.men til gjengjeld lå den i jakken.......jakken hadde jeg på meg Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Om jeg hadde eid 25 kredittkort hadde jeg muligens vært glad over å ha mistet dem........ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.