Jump to content

Hva har du mistet i vannet ?

Una

Recommended Posts

Sist mandag mistet jeg et halskjede med gifteringen på i vannet :discuss: . Tenkte at det den er ingen vits i å dykke etter da stedet er et gammelt verft med mye søle og rask på bunnen, det er og relativt dypt :fishing: . En kjenning som dykker ville prøve og idag en uke etter ble det dykket. Etter 15 min søk på 15 meters dyp og på sølebunn ble det funnet. Stor glede i hjemmet :cheers_wine:

Hva har du mistet i vannet ? og fikk du det opp igjen eller er det borte ?

"Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide."

Jeg mistede min tegnebog en mørk aften for et år siden. Komplet med pas, penge, alle kreditkort, kørekort, adgangskort til arbejde mm. Ledte alle steder i båden og bilen og hjemme uden held og hyrede til sidst en dykker. Han fandt tegnebogen på 4 meter vand da den havde ligget i 24 timer. alt overlevede uden skader efter lidt hårtørrer og moderat fysisk pres. Passet er lidt krøllet men ikke noget man lægger mærke til.

Her ses det store øjeblik da dykkeren kom op med tegnebogen! Heureka!

dykker.jpg

andy

hifo: Med 25 kreditkort mm i den mener konen, at den er alt for stor til at være en lommebog. Hun synes at jeg ligner en jysk hestehandler hvergang jeg tager "lomme"bogen frem. Den kan i øvrigt ikke være i lommen. Det var derfor den røg i vandet..den lå i sidelommen til vindjakken da den var for stor og tung til at ligge i inderlommen. Men hvodan kan man undvære alle sine kreditkort og medlemskort...?

Nå, der var et sidespring. Da jeg fortate om hændelsen på min Facebook-profil fik jeg en kommentar fra en ven, der sejler meget: "Hernede i Tyskland har alle fiskene i havnen en mobiltelefon og et par solbriller...."

Andy

Har mista låsekoppen til Snap Off-rattet, diverse verktøy, et anker med kjetting(siden "noen" glemte at tauet ikke var fast i båten), og et Humminbird ekkolodd(!). Og i fjor presterte jeg å kaste et Kystaltlas på sjøen (sank som et lodd) da jeg skulle legge det på innsiden av vindskjermen, men så en annen vei og "la" det på utsiden av vindskjermen...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...