Jump to content

Hvor kjøper man imitert skinn og Plexi / Lexan


GlennIversen

Recommended Posts

Som topic sier, så lurer jeg på om noen vet hvor man kan kjøpe imitert skinn til feks båtputer, stoler og benker, som tåler litt vær og vind.

 

Samtidig er jeg på jakt etter plexi / lexan plate som skal være minimum 150X50cm og 5-6mm tykk.

 

Har sendt prisforespørsel til en del glassverksteder her i Oslo akershus på slike ruter, men de er lite villige til å oppgi pris pr mail ser det ut som, og de som gir pris varierer fra ca 7-800kr og opp til 1500kr.

 

Mener å ha hørt at Bauhaus er billige på lexanplater, men de hverken svarer på mail eller telefon.

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

Hør med Vink, de selger store mengder lexan!

 

Stoff & Stil er vel en av de største på diverse stoffer (bortsett fra heroin).

 

Skinnlåven har også mye fint!

 

Ellers så er vel Niroxx tingen å bruke i båt, selges blant annet her og her, men koster nok litt mer enn kjip skai.

Redigert av adeneo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Da fikk jeg svar fra Vink og de selger ikke til privatpersoner og henviste videre til glassmester.....

 

Bauhaus er fortsatt ett kapitel for seg selv, har nå forsøkt å ringe de ang plexiglass i hele dag uten å kunne bli satt over til riktig selger, sendte de derfor enda en mail og fikk til svar at jeg enten kunne ringe butikk eller sende mail som vist nok skulle være den letteste måten å få svar med pris. Enda jeg spurte etter pris i mailen jeg sendte dem :headbang:

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

 

Ikke noe du vil dele med deg av info?? Trodde det var hele vitsen med baatplassen...

 

Jeg gjorde som Sjøtunga anbefalte, sendte en IM til Lagavulin. som da hjelper en BP-venn med Plexi/Lexan problemet. :thumbsup:

Som Lagavulin skriver i sin IM til meg, så sender de ikke til privatpersoner, og han/firmaet kunne hjelpe en BP medlem i nød :cheers_wine:

 

 

 

Imitert skinn fikk jeg også noen fine linker til, men har da også oppdaget at Maritim selger fine imiterte skinn produkter, så da blir det en tur til dem i Fredrikstad for å handle litt.

Prisen på imitert skinn var vel ca 40kr pr løpemeter dyrere hos Maritim enn på feks de stoff og tekstilbutikkene jeg fikk linken til lenger opp, og da velger jeg å støtte de Maritime forhandlerene fremfor å se meg blind på prisen. :sailing:

 

RETTET OPP min feil

Redigert av GlennIversen (see edit history)

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

..så selger de ikke til privatpersoner, men han/firmaet kunne hjelpe en BP medlem i nød :cheers_wine:

 

Liten presisering, vi selger til private, men da kun ved oppmøte og avhenting hos oss.

Vi sender ikke ut varer til private.

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...