Jump to content

Vurderer kjøp av Nidelv 24, 1980 model med ny motor.


Gnu

Recommended Posts

Gratulerer med båt :flag_bp: Denne kommer du til å ha mye glede av. PS. Du får lage en egen prosjekttråd med det du gjør av oppgraderinger da :thumbsup:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Å daæven, ser nå at det var en Nidelv 24 du kjøpte. Denne er kjent for å dele seg på midten som følge av vibrasjoner i aksel. Måkke finne på å bruke den :nonod:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Å daæven, ser nå at det var en Nidelv 24 du kjøpte. Denne er kjent for å dele seg på midten som følge av vibrasjoner i aksel. Måkke finne på å bruke den :nonod:

 

Ja, nå hadde det ikke komt som et sjokk at jeg fks kunne kjøpt et bomkjøp, når det var jeg som hadde den bilen her:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27108963

 

Men fikk heldigvis solgt dritten :cheers_wine:

Link to post
Share on other sites

Ellers, så kunne jeg tenkt meg et par synspunkter her. Har bestemt meg for å slenge ned et gulvbelegg, ikke nødvendigvis permanent, men ivertfall ut den her sesongen, så får jeg heller gå grundigere til verks til vinteren.

 

Jeg vil gå for skipsgulv-belegget og fruen vil gå for det tre-belegget. Som dere ser på bildene, så har treplatene fått sin del med vann og slitasje de siste årene, og derfor må de skiftes eller pusses helt ned.

 

img_0423.jpg

 

img_0421.jpg

 

Og plata til vasken bør absolutt byttes, ikke noe vakker!

 

img_0426.jpg

Hvilke plater burde jeg bruke, og beise/lakke med hva for noe?

 

Mvh

Gnu

Link to post
Share on other sites

 

Blir vel å rive av det gamle gulvet, det er ikke noe vakkert å se på, og ikke henger det skikkelig på heller så tar ikke risken med å lime fast belegget i det. Får ordne det i morgen, og kanskje kommer det bilder av nytt gulv? :smiley:

 

Brukt de selv de platene ? Enkle å håndtere med tanke på å lage til dører osv?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...