Jump to content

Oppussing av Halco 19ft, hvor kjøpe skai, vindskjerm etc.


Davidsen

Recommended Posts

Jeg har en Halco 19 fra 1980 tror jeg, som jeg pusser opp,jeg trenger og bygge ny innredning og lage seter og puter og trekke om skummgummin med nye trekk og vegger og tak, jeg trenger skai trekk( hvor få tak i billig) har noen bilder av innredningen på en halco 19? jeg trenger også ny frontrute( hvor få tak i glass eller plexi glass billig?)

Noen som har noe tips om Halco forhandlere eller deler osv sleng dem inn :) skal få ut bilde etterhert

Link to post
Share on other sites

Ja hadde vært fint med målene på vinduene, tenker jeg bestiller lexan glass til den..

brosjyren viser bare båten utenpå. ikke no særlig innvendig, men jeg tror jeg bare lager litt custom løsning på den... så er det ingen som har liik :)

Link to post
Share on other sites

Her finner du noe info :smiley:https://baatplassen.no/i/topic/16347-halco/

Jeg har nettopp satt vinkelkutteren i vindskjermen til en sånn båt,

kan se om jeg kan måle opp hvis du lurer på høyde og slikt..

 

Meeeen du, lag en prosjekttråd så vi kan følge fremgangen din :smiley:

 

 

Hei

 

Har du målene på vinduene? jeg har to frontruter, vet ikke om dette er vanlig..

 

https://baatplassen.no/bildearkiv/39/39374/img_1672.jpg

Link to post
Share on other sites

Da har eg vært nede å målt, fikk ikke alle målene på skjermen, men fikk høyden og lengden fra spiss til høyeste punkt så måler du deg fram til resten, merket på bildet som A og B, lengden er like lang som lengden der vindskjermen skal stå på båten :wink:

A=450mm

b=670mm

 

vindskjerm19.jpg

Mvh

Anders_K

 

Prosjekt Halco

Link to post
Share on other sites

Da har eg vært nede å målt, fikk ikke alle målene på skjermen, men fikk høyden og lengden fra spiss til høyeste punkt så måler du deg fram til resten, merket på bildet som A og B, lengden er like lang som lengden der vindskjermen skal stå på båten :wink:

A=450mm

b=670mm

 

vindskjerm19.jpg

Mvh

Anders_K

 

Prosjekt Halco

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...