Starcarman Startet 3.Mai.2011 Del på Facebook Startet 3.Mai.2011 Hallo!! Jeg har en With 1600 dromedille,som jeg gjerne skulle hatt 2 nye klistremerker til.Disse som står på nå,er alldeles falmet.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 3.Mai.2011 Del på Facebook Svart 3.Mai.2011 Ta bilde av de og gi de til en reklame/skiltmaker som lager klistremerker. si hvor lang og bred den skal være så fikser de det på dataen. gjort det med motordeksel merker og annet tidligere... Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 3.Mai.2011 Del på Facebook Svart 3.Mai.2011 Kjøpte merker til en 320 for mange år siden, fikk kjøpt de direkte fra KMV, og de kostet ikke stort. hør med de om de kan ha noe slikt liggende: http://www.withboats.no/ Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.