Daniel Andersen Startet 4.Mai.2011 Del på Facebook Startet 4.Mai.2011 Har en Hansvik 18 fot og kunne tenkt meg et sløyebord med riktig arbeidshøyde for å sløye fisk. Noen som har tips og råd om hvor å kjøpe, eller hvordan lage? Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 (redigert) Om du vil bruke mye penger kan du jo handle en fra Magma Vil tro at det skal gå greit å få laget noe som fungerer greit også.. Edit: og Swang har den i srtimentet.... Så er spørsmålet om man skal handle der, etter omtalen de har fått de siste dagene.... hehe Link Redigert 4.Mai.2011 av arneolav (see edit history) Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
index Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Lag til en plate med to kroker som hektes på rekka, og et støtteben ned mot skroget utvendig. Da har du et sløyebord som henger fra rekka og utover, lett å skylle rent og ikke noe griseri oppi båten. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Pescador1 Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Om du klikker deg på denne trådenwww.fiskersiden.no kan du se stegene når jeg selv konstruerte en slik en til min fiskebåt.Bruke beslag fra Biltema ++ : Håper noen av dere har bruk for en slik en.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.