Davidsen Startet 7.Mai.2011 Del på Facebook Startet 7.Mai.2011 Skal legge skai på alle vegger og tak i min halco 19 pluss seter og soffaer,, hvordan type lim bør jeg bruke får å lime skaien med stoffbakside til skroget på båten som er glassfiber, noen steder treverk? Takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Kontaktlim Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
26 Gimsøy Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Du kan bruke Casco Ekstra, Det er ett lim som er beregnet til våtromsvinyl, Da har du mulighet til og justere trekket, det har du ikke mulighet til mek kontaktlim Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Nils1 Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Antar du mener hvilken type lim du skal bruke ? Overskriften sier noe annet - den sier at du lurer på hvordan du skal bruke lim til skai -- kanskje endre ? Sitér dette innlegget Link to post
Davidsen Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Antar du mener hvilken type lim du skal bruke ? Overskriften sier noe annet - den sier at du lurer på hvordan du skal bruke lim til skai -- kanskje endre ? Skarping du :) men ja det er helt riktig, var det jeg mente, skal få endra det jeg!!! tjooheiii... Sitér dette innlegget Link to post
Davidsen Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Skarping du :) men ja det er helt riktig, var det jeg mente, skal få endra det jeg!!! tjooheiii... Var litt kjapp der jeg, det står jo : hvordan type lim bør jeg bruke får å lime skaien med stoffbakside til skroget på båten som er glassfiber, noen steder treverk? kansje noen har bytta for meg.... Sitér dette innlegget Link to post
Davidsen Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Du kan bruke Casco Ekstra, Det er ett lim som er beregnet til våtromsvinyl, Da har du mulighet til og justere trekket, det har du ikke mulighet til mek kontaktlim Ja det blir kansje best og bruke den da. er greit og kunne justere litt, men denne har stoff bakside men det har kansje noen typer vinyl tapet også, bare håper den er sterk nokk. men i og med at den er brukt til våtrom bør det jo gå, kansje jeg ringer Casco og spør får og være sikker :) Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.