Bredo Startet 9.Mai.2011 Del på Facebook Startet 9.Mai.2011 Hei Har skaffet meg en delevasker som jeg skal begynne å bruke for å rengjøre deler til motorene mine. Har forsøkt å google endel om hva man kan benytte av væske i denne. Der var det mange rare svar Hadde vært veldig bra med noe som kan helles ut i vanlig avløp. Blir litt mye pes om man må ta vare på brukt væske og få levert på spesialmottak. Prisen spiller også en rolle, men trenger noe som gjør jobben. Tips, lenker mm alt mottas med takk. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
spjærøy26 Svart 9.Mai.2011 Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 avfetting fra biltema er ok... rimelig og Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 9.Mai.2011 Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 Jeg bruker diesel i min vasker, ikke akkurat noe og helle ut i vasken, men det funker som bare det. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.