omh1 Startet 9.Mai.2011 Del på Facebook Startet 9.Mai.2011 hei Jeg lager ny badeplattform på min Barracuda 30 og nå lurer jeg på hvor jeg skal plassere badestigen (Standard type som henger under plattformen). Akter , styrbord eller babord på plattformen? Skal også ha gummibåt hengende på plattformen. Videre lurer jeg også på om jeg ikke må ha håndtak for å komme opp fra sjøen. Er det noen som har tips på hvor jeg skal plassere disse? HVILKEN TYPE ER BEST? Ser fram til innspill Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Mai.2011 Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 På siden. Motsatt side av en du pleier å legge deg inn med longside, Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.Mai.2011 Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 Har du et bilde av hekken på båten din du kan legge ut? En mulighet er å plassere stigen på SB eller BB side og montere et håndtak akter på båten. Hvis du har vinsj på en side er ihvertfall den siden uaktuell. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
omh1 Svart 9.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 https://baatplassen.no/bildearkiv/30/30212/img_0743.jpg Sitér dette innlegget Link to post
omh1 Svart 9.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 er det noen som ser bildet? Sitér dette innlegget Link to post
omh1 Svart 9.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Nord-Norge Svart 10.Mai.2011 Del på Facebook Svart 10.Mai.2011 Dersom du skal ha gummibåt i snap daviter på plattformen vil badestige plassert akter være ubrukelig så lenge gummibåten henger i davitene. M.t.p. muligheter for å komme seg opp i båten igjen dersom man faller i sjøen er det i så fall sikrest å ha stigen på en av sidene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.