Nidelv 28 Søgne Startet 10.Mai.2011 Del på Facebook Startet 10.Mai.2011 Eberen min vil ikke blåse varm luft,akkurat som den ikke får diesel?? motor og alt går pent på den....hva gjør jeg?? Fryser..... Sitér dette innlegget Link to post
LarX Svart 10.Mai.2011 Del på Facebook Svart 10.Mai.2011 info her-> http://www.termomarin.no/ext/Bruksanvisninger.aspx type snakke vi om? Type styringspanel? Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 -Lav spenning på batterier ? Da vil kun vifta blåse og brenneren vil ikke starte... Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Luft i drivstofftilførselen? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 tett dieselfilter etter frossen voks i dieselen i vinter? Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Jeg har webasto i min båt og når den ikke får diesel går den over til å blåse kun kald luft. for så å slå seg av ettervært Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Viksund 830 Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Hvilken type Eber snakker vi om? Sjekk om pumpa fungerer. Den skal pulse hvis den fungerer. Stopper den å blåse etterhvert eller blåser den kaldt helt til du slår den av?? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 11.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Takker for svar alle sammen,for lite strøm var årsaken,,,hmmm jeg som har lada alle 4 nye batterier i vinter....dette var ihvertfall grunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Mange tråder om batterier, volt/amper osv osv her på BP Min erfaring er at Eber (sikkert andre også ) trekker noe sykt med Amp når brenneren skal starte det varer jo bare i kort tid men er ikke batteriene spreke så greier de ikke levere varen Jeg hadde samme problemet som deg i fjor og det førte til at jeg nå har tatt ut 2 av totalt 4 forbruksbatterier. Tok ut de to som holdt dårligst på hvilespenning. Håper det skal gi resultater i tillegg til at dynamoen får litt mindre å jobbe med Nå skal de sies at jeg har landstrøm og har da muligheten til å få litt påfyll når jeg ligger til brygga. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 (redigert) Jeg hadde også samme strømproblemer med Eber`n jeg hadde i en tidligere båt hvor jeg hadde nye batterier. Hadde to alternativer for å starte den: Enten ha landstrøm eller starte motoren til Eber`n hadde startet. Hvis jeg ikke hadde solgt den (ble opplyst om under salget) så hadde jeg byttet til kraftigere ledningstilførsel og gått over alle koblinger. Redigert 13.Mai.2011 av Sit (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Big Bajas Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Monter større ledninger (+ og -). Større kvadrat, og ikke spar på kvadraten. Sitér dette innlegget Mvh Big Bajas Moonraker - the mother of all modern cabincruisers Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.