Jump to content

Heitmann sin nye yacht! Jeanneau 57.


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

Fin båt. men beklager, jeg synes dette blir litt for "obvious" skrytetråd. Fint at du har millioner av kroner men når du vifter dem i ansiktet mitt og skryter av det føles det litt...arrogant? Vil ikke ødelegge gleden av ny båt for deg men sånn føles det ihvertfall. :rolleyes:

 

Trond

Link to post
Share on other sites

Imponerende plass under dekk

 

Velkommen på baatplassen!

 

Vi har både sett deg og hørt om deg, på tide du kom inn med innlegg selv også.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Fin båt. men beklager, jeg synes dette blir litt for "obvious" skrytetråd. Fint at du har millioner av kroner men når du vifter dem i ansiktet mitt og skryter av det føles det litt...arrogant?

Ser du navnet på trådstarter ? Jeg tror ikke dette er egen båt, men om det nå var det, er det forbudt å være stolt av egen båt bare fordi den er litt større enn det 90% av norges befolkning ferdes rundt i ?

Link to post
Share on other sites

Ser du navnet på trådstarter ? Jeg tror ikke dette er egen båt, men om det nå var det, er det forbudt å være stolt av egen båt bare fordi den er litt større enn det 90% av norges befolkning ferdes rundt i ?

 

 

kan godt være at jeg tok feil men det virket veldig skrytete. Det var nå engang min tolkning av det uten at jeg prøver å være slem mot noen. kanskje posten kunne vært formulert litt anderledes. Da hadde jeg kanskje ikke tolket det feil.

 

Trond

Redigert av Trond mjøs (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fin båt. men beklager, jeg synes dette blir litt for "obvious" skrytetråd. Fint at du har millioner av kroner men når du vifter dem i ansiktet mitt og skryter av det føles det litt...arrogant? Vil ikke ødelegge gleden av ny båt for deg men sånn føles det ihvertfall. :rolleyes:

 

Trond

 

Hei Trond.

 

Dette er absolutt ikke vår båt. Dette er Heitmann marin sin yacht.

Heitmann marin jobber som importører av både motor- og seilbåter her i Drøbak.

 

Vi er et magasin som liker å dele visuelle bilder og videoer med andre båtfrelste.

 

Mvh Jakob Gjellestad

Ansvarlig redaktør

www.baatfrelst.com

Link to post
Share on other sites

Min mening er at her er stylig båt, men den er billig i forhold til størrelse og bygging av den bærer preg av budsjett.

 

Utrolig kjedelig ferjeaktig innredning i lugar. Hva er egentlig definisjonen på en yacht? Hører jeg det ordet ser jeg føre meg en motorbåt , men det er sikkert noe som henger igjen inni hodet mitt. :lipseal:

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er greit å ytre at innredningen ikke faller i min smak, men å si det ser ut som et offentlig toalett fordi man ville valgt noe annet blir litt feil. Båter i denne størrelsen med en “litt minimalistisk” innredning virker tiltalende på meg for det blir mer en bruksbåt og ikke et smykke som skal poleres.

 

Dilemmaet med å ha penger er jo at alle mener at pengene skal brukes på noe som ser eksklusivt ut med mørke tresorter som i en gammel innrøkt pub, og der kan jeg være enig med min far. “Jeg støper heller inn en gullbarre i kjølen før jeg legger pengene ned i en mørk innredning for jeg kommer tidsnok under torva hvor det er mørkt og trist.

 

Fin båt og det eneste negative jeg kan komme på i farten er at den ikke er min.

Link to post
Share on other sites

Når man legger opp til å få andres meninger som trådstarter gjør her , synes jeg man bør kunne si at det og det liker ikke JEG.

Men er selvsagt helt enig i at MOUCHE burde holdt seg for god til å sammenligne det med et offentlig toalett . :giggle: Fatter ikke hva han tenkte på. :tongue:

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Sammenligningen er veldig enkel; nyopppussede toaletter på Sandvika Storsenter ser til forveksling helt ut som innredningen i denne båten. Så får heller denne kommentar og meningsytring falle enkelte tungt for brystet, livet er tøft gitt! :giggle:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...