BåtfrelstMagasin Startet 13.Mai.2011 Del på Facebook Startet 13.Mai.2011 Trykk her for å se filmen Del gjerne deres meninger om båten. Mvh Båtfrelst Sitér dette innlegget Link to post
Trond mjøs Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Fin båt. men beklager, jeg synes dette blir litt for "obvious" skrytetråd. Fint at du har millioner av kroner men når du vifter dem i ansiktet mitt og skryter av det føles det litt...arrogant? Vil ikke ødelegge gleden av ny båt for deg men sånn føles det ihvertfall. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Fru Haaby Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Imponerende plass under dekk Sitér dette innlegget Vil ha større båt. Link to post
Kodvaag Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Imponerende plass under dekk Velkommen på baatplassen! Vi har både sett deg og hørt om deg, på tide du kom inn med innlegg selv også. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Enzo Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Fin båt. men beklager, jeg synes dette blir litt for "obvious" skrytetråd. Fint at du har millioner av kroner men når du vifter dem i ansiktet mitt og skryter av det føles det litt...arrogant? Ser du navnet på trådstarter ? Jeg tror ikke dette er egen båt, men om det nå var det, er det forbudt å være stolt av egen båt bare fordi den er litt større enn det 90% av norges befolkning ferdes rundt i ? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Her skal man bare vifte billige båter og billig utstyr Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Trond mjøs Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 (redigert) Ser du navnet på trådstarter ? Jeg tror ikke dette er egen båt, men om det nå var det, er det forbudt å være stolt av egen båt bare fordi den er litt større enn det 90% av norges befolkning ferdes rundt i ? kan godt være at jeg tok feil men det virket veldig skrytete. Det var nå engang min tolkning av det uten at jeg prøver å være slem mot noen. kanskje posten kunne vært formulert litt anderledes. Da hadde jeg kanskje ikke tolket det feil. Trond Redigert 13.Mai.2011 av Trond mjøs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 13.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Fin båt. men beklager, jeg synes dette blir litt for "obvious" skrytetråd. Fint at du har millioner av kroner men når du vifter dem i ansiktet mitt og skryter av det føles det litt...arrogant? Vil ikke ødelegge gleden av ny båt for deg men sånn føles det ihvertfall. Trond Hei Trond. Dette er absolutt ikke vår båt. Dette er Heitmann marin sin yacht. Heitmann marin jobber som importører av både motor- og seilbåter her i Drøbak. Vi er et magasin som liker å dele visuelle bilder og videoer med andre båtfrelste. Mvh Jakob Gjellestad Ansvarlig redaktør www.baatfrelst.com Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Trykk her for å se filmen Del gjerne deres meninger om båten. Mvh Båtfrelst Min mening er at her er stylig båt, men den er billig i forhold til størrelse og bygging av den bærer preg av budsjett. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
sap_2000 Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 (redigert) kanskje posten kunne vært formulert litt anderledes. Da hadde jeg kanskje ikke tolket det feil. Eller kanskje det er formuleringen og tolkningen din det er noe i veien med?? Synes første innlegg var fint, jeg :) Redigert 14.Mai.2011 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn-V Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 VELDIG fin båt, det som er synd er den vanlige mannen i gata mest sannsynlig ikke får engang sett ned i en båt som denne engang :) Hadde jeg selv hatt penger til så stor båt ville jeg selvfølgelig hatt en slik jeg også Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Kona likte ikkje fargen på kalesjen, så det blir nok ikkje handel på oss. Sitér dette innlegget Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 14.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Takk for gode kommentarer! Vi skal på seiltur med nettopp denne båten litt senere i sommer. Det gleder vi oss til. Følg oss på facebook, søk: båtfrelstmagasinet, og på nettsiden vår, www.baatfrelst.com Mvh Jakob Gjellestad Ansvarlig redaktør www.baatfrelst.com Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Min mening er at her er stylig båt, men den er billig i forhold til størrelse og bygging av den bærer preg av budsjett. Utrolig kjedelig ferjeaktig innredning i lugar. Hva er egentlig definisjonen på en yacht? Hører jeg det ordet ser jeg føre meg en motorbåt , men det er sikkert noe som henger igjen inni hodet mitt. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
JGH Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 hifo, det må være i hodet ditt, har merket løsøre på båten min med S/Y"båtnavn". Og den er betraktelig mindre enn denne. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
hifo Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Jepp. Ser wici definerer yacht som lystbåt. Altså fritidsbåt. Da har jo jeg også en yacht. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Utrolig kjedelig ferjeaktig innredning i lugar. Innredningen i den båten er vel omtrent like sjarmerende som et moderne offentlig toalett, etter mitt syn. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
bliss X Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Hei BåtfrelstMagasin Det var jo en flott video dere hadde laget men ... Båten vekker desverre ikke min interesse. Alt for stor, og ikke spesielt spennende. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Innredningen i den båten er vel omtrent like sjarmerende som et moderne offentlig toalett, etter mitt syn. Nei nei. Den mangler pissoar serru..Ellers Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Jeg anser hele havet som et eneste stort pissoar så akkurat det trenger jeg ikke! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
atletico1 Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Det som er utrolig er at de ikke klarer å få mer ut av en 57 foter enn min 36 foter. I prinsippet samme båt layout, bare med en del mer arm sleng. Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Jeg synes det er greit å ytre at innredningen ikke faller i min smak, men å si det ser ut som et offentlig toalett fordi man ville valgt noe annet blir litt feil. Båter i denne størrelsen med en “litt minimalistisk” innredning virker tiltalende på meg for det blir mer en bruksbåt og ikke et smykke som skal poleres. Dilemmaet med å ha penger er jo at alle mener at pengene skal brukes på noe som ser eksklusivt ut med mørke tresorter som i en gammel innrøkt pub, og der kan jeg være enig med min far. “Jeg støper heller inn en gullbarre i kjølen før jeg legger pengene ned i en mørk innredning for jeg kommer tidsnok under torva hvor det er mørkt og trist. Fin båt og det eneste negative jeg kan komme på i farten er at den ikke er min. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Når man legger opp til å få andres meninger som trådstarter gjør her , synes jeg man bør kunne si at det og det liker ikke JEG. Men er selvsagt helt enig i at MOUCHE burde holdt seg for god til å sammenligne det med et offentlig toalett . Fatter ikke hva han tenkte på. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Sammenligningen er veldig enkel; nyopppussede toaletter på Sandvika Storsenter ser til forveksling helt ut som innredningen i denne båten. Så får heller denne kommentar og meningsytring falle enkelte tungt for brystet, livet er tøft gitt! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
logget av Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Da får vi bare håpe Mouche ikke pisser på julesteika mens den står i stekeovnen, så lenge han har problemer med å skille toalett fra kjøkken, stue og soverøm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.