Mogens Startet 16.Mai.2011 Del på Facebook Startet 16.Mai.2011 Er på utkikk etter en enkel, grei og ikke minst billig alarm til min Summer Family. Har kikket på denne - http://www.alarmero.no/tradlos-gsm-boligalarm-med-skallbeskyttelse-basic-v2-p-228.html . Er det noen som har erfaring med denne eller den andre pakkeløsningen de har? Det eneste negative jeg kan se her er at den ikke har kamera og tar bilder og sender deg på MMS. Har sett et par andre varianter også som har kamera men der virker det som om det ikke er sirene. Jeg vil gjerne at det skal ule litt også... Anyone?? Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Bitteliten Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 skal du både ule og ta bilde må du nok ha to ulike tenker jeg. Men sjekk elfa.se - de hadd gsm alarm med kamerainngang for en tid tilbake Sitér dette innlegget Link to post
Mogens Svart 16.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Det synes jeg var ytterst rart. Det burde jo ikke være noe vanskelig å få på en sirene på den ene pakken (i hvert fall som ekstrautstyr). Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Lazy Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Da må det vel være nattkamera også ?? Blitz er vel kansje ikke tingen Sitér dette innlegget Link to post
Mogens Svart 16.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Nattkamera er det på et par av de har jeg sett. Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.