Hokky Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 Båten er min terapi, når jeg er alene på sjøen kobler jeg helt av. Men jeg koser meg også i båten med familie og venner. Det blir som i hagen om sommeren, man kan feste og ha det gøy med venner, men det er også deilig å sitte utenfor helt alene og nyte avisen og en kopp kaffe. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
MajorAndy Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 Lidt billeder fra min "solo-tur i '09: Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 Jeg har to småbarn under 2.5 år så dagene går i et eneste jag i fast rutine, koseligt men slitsomt Så en alenetur med båten eller på hytten er ro for sjelen... nyter hvert minutt i stillheten alene og lader opp batteriene Sitér dette innlegget Link to post
Havfisker Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 Ja takk; begge deler. Er mye utpå og fisker alene, så jeg synes det er trivelig å få selskap av og til Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 Til nå¨har jeg vært mye alene i båten, når denne sesongen kommer igang vil det vise seg hvor mye jeg blir alene. Må først få ferdig motor så jeg kan få sjøsatt blir nok mange dagsturer alene. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 Blir fort kjedelig! Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 :thumbsup:Elsker å ta båtturer alene og sammen med famiilien. En dag eller to i selskap med kun seg selv (og kanskje bikkja) er ren terapi. Ikke ofte en får tid til det dessverre men desto bedre når en har Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 var nylig på båt tur med firma , der jeg er ganske ny og ikke kjenner så mange, og da følte jeg meg veldig alene på den store båten. i min egen båt og også på hytta storkoser jeg meg uten selskap og foretrekker å gjøre dette i en slik grad at jeg er ganske oppfinnsom for å få det til. Jeg er ikke usosial, snarere tvert imot og har stor fin familie, flere hunder , katt og til og med en hest - men disse stundene alene er for meg blitt nesten en nødvendighet. Kan ha litt å gjøre med at når man til daglig lever i en italiensk malstrøm av ting som skal skje og gjøres, så trenger man å stikke av og nyte freden og roen alene ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.