Fyret 25 Startet 19.Mai.2011 Del på Facebook Startet 19.Mai.2011 Ja, som tittelen sier, så lurer jeg på om noen har en extra manual til en Buck DV10, eller kunne tatt bilde av side 4 og fem, for de sidene mangler i min orginale manual, og jeg trenger og se de sidene nå (har sikkert blitt revet ut, eller godt i filler) Takker for bilder og svar Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
26 Gimsøy Svart 19.Mai.2011 Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 (redigert) Han ligger vel Her Redigert 19.Mai.2011 av 26 grimsøy (see edit history) Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
TMe Svart 19.Mai.2011 Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 Ligger på nettet et sted. Du får nok treff om du skriver Bukh istf. Buck. Kommentar fra moderator: Ja, kan være lurt å ta en titt på linken som står i anbefalingen under redigeringsboksen. Retter tittelen nå. Sitér dette innlegget Link to post
Marius Strømmen Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 (redigert) Jessda! Har noen på PC'en, laster de opp på Dropbox as we speak. Følg denne linken: http://dl.dropbox.com/u/13213117/Bukh-manualer.zip Det er sikkert noe som er dobbelt opp, men det meste om motoren skal iallefall være der :-) Det ligger forresten med en workshop-manual også :) /Marius Edit: så forresten nå at det meste lå i 26 grimsøy sin link... Redigert 23.Mai.2011 av Marius Strømmen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.